איך לשדרג את פינת הספרים בבית?

כוננית ספרים

כמו אז, גם היום, גאוות הבית הייתה ותישאר פינת הספרים שלכם, מה היא מעידה עליכם? אותה פינה גדולה ועמוסה בסלון רוצה להתרחב ואין לכם מושג איך לעשות את זה נכון? אם תרצו עדיין לתת את מקום הכבוד לספרים האהובים עליכם, מסתמן כי לא תוכלו בלי לעשות כמה שינויים,  בדיוק כאן ונוכח העידן הטכנולוגי החדש, הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש באמצעות מציאת מקום נוח ונכון ובשפה פשוטה, כל מה שאתם צריכים זו כוננית ספרים שתשלב יפה עם הנוף.  צריכים כוננית לחדר הספרים שלכם או אפילו כוננית לספרים הממוקמים במטבח?  הנה לפניכם כמה אפשרויות שיהפכו את הרכישה הזו קלה ונכונה.

כשהכוננית יפה מבפנים ומבחוץ

אז העניין הראשון בעת בחירת כוננית ספרים קשור, איך לא? בעניין האחסון. כן, מעל לכל, זה הדבר הראשון שיעלה לכם בראש כאשר תגיעו לחנות ותבחרו את המוצר המועדף. בחירת הכוננית תעשה בהתחשב לחלל הפתוח/  החדר אליו היא מופנית. מה גודלו? האם מידותיה של הכוננית מתרחבות כלפי מעלה או לצדדים? אם כן, בעת הבחירה, חשוב לקחת בחשבון גם את כמות הספרים שתרצו להניח אותם על הכוננית עצמה. בהתחשב בכמות הספרים, כך גם לא תתפשרו על כוננית המכילה בתוכה את מדפי האחסון בכמות המתאימה. לצד זאת, חשוב ביותר לוודא כי הכוננית אכן יודעת להשתלב עם הנוף הכללי – כאמור, היא מתאימה ואיכותית מספיק לכל מה שמתרחש בחדר. דבר נוסף שלא פחות חשוב בעת בחירת הכוננית קשור לחומר הגלם. בעת  בחירת הכוננית, חשוב ביותר לוודא כי היא אכן מספיק חזקה ומאסיבית "לקחת" על עצמה את מטען הספרים הגדול הזה. לצורך הדוגמא, יש לא מעט כונניות העשויות מלוחות סיבית אירופאיים בעובי  של מעל 17 מ"מ ואם זה לא מספיק, לא יזיק כי תהיה זו מצופה בחומרים חזקים ומוצקים. בסופו של דבר, עניין חומר הגלם הינו עניין שאי אפשר לפסוח עליו, היות והוא זה שייקבע, כמה שנים תשרת אתכם הכוננית שבחרתם.

איך קונים כוננית ספרים?

קניית כוננית ספרים לא תהיה שונה משום דבר אחר שהכרתם, בסופו של דבר, זו הפרקטיות, זה הצבעים, העיצוב וכמובן, איך לא, המוצר הבטוח. אז לפני שאתם קונים, רצוי שתעשו את סקר השווקים שלכם. השוק רווי בכל מיני מוצרים ואתם צריכים לבחור, לכן, רצוי כי תבחרו מוצר שיש עליו תו תקן מתאים והוא יכול להעניק לכם גם אחריות רגע לאחר שנמכר ממקום כזה או אחר. בסיכום דבר, מחירי הכונניות איננו יקר, מה שמאפשר לכם לחבור ולבחור את הכוננית הטובה ביותר – זו שתתאים גם לחלל החדר ובו זמנית גם תשרת אתכם נאמנה בשלב האחסון הבטוח והנכון.

נגישות