זה לא חייב להיות יקר: כך תחסכו בעלויות עיצוב הבית

עיצוב הבית עשוי להיות כרוך בלא מעט עלויות, בייחוד אם מבקשים לשכור את שירותיה של מעצבת פנים, לרכוש ריהוט חדש ולהעניק לחלל מראה מחודש ומיוחד. עם זאת, טוב לדעת שלא חייבים לשלם הון תועפות על עיצוב פנים, ובהחלט ניתן לחסוך בעלויות ולהקנות לבית מראה מעוצב ומרשים. כיצד תעשו זאת? ריכזנו כמה טיפים חשובים ומועילים.

הזמינו אונליין!

רבות נאמר על רכישות מקוונות, כשאחד היתרונות הבולטים של הרכישה המקוונת, טמון בעובדה שניתן לחסוך בעלויות באופן ניכר, ולו באמצעות הזמנת מוצרים מאתרי אינטרנט בחו"ל. ראשית, נמליץ לשוטט באתרים פופולריים, כך תוכלו לבחור אם להזמין ציוד דרך עליאקספרס בעברית או לחלופין לברר אילו פריטים דקורטיביים נמכרים במחירים אטרקטיביים באיביי.

טיפ: כדאי להגדיר מראש תקציב עבור עיצוב הבית, זה יסייע לכם להבין מה תהיה סך ההוצאה ויאפשר לתכנן את העיצוב באופן מושכל.

זה לא חייב להיות יקר - כך תחסכו בעלויות עיצוב הבית

אל תפסלו את חנויות הסטוק

יש לא מעט חנויות סטוק ברחבי הארץ, בהן תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטים לעיצוב הבית. ברוב המקרים, מדובר בפריטים שעלותם זולה מאשר בחנויות הייעודיות לעיצוב הבית, מה שמאפשר לרכוש מגוון רחב של אלמנטים בהתאם לתקציב שהוגדר מראש. בחנויות הללו תוכלו למצוא אלמנטים מיוחדים לעיצוב הבית ואפילו רהיטים, כך שההיצע מגוון במיוחד.

יד שנייה זו גם אופציה

בין אם תבקשו לעצב את חדרי הילדים ובין אם זהו חלל אחר בבית שזקוק לטאצ' ייחודי, הרי שטוב לדעת שיש לא מעט אנשים שמוכרים או מוסרים פריטי יד שנייה שאינם בשימוש. בחלק מן המקרים יהיו אלה פריטים שמורים באיכות גבוהה, ולעתים מדובר בפריטים שזקוקים לשיפוץ קל. כך או כך, תוכלו לחסוך לא מעט כסף, וליהנות מפריטים ייחודיים בעלות מינימלית.

פה נעצור לציין שפריטי יד שנייה אידאליים מאוד עבור חדרי ילדים ותינוקות, ולו כי שידת החתלה ורהיטים לתינוק עשויים להיות יקרים, ולאחר שנתיים או שלוש, אין בהם כל צורך, כך שלא רק חוסכים בעלויות, אלא מדובר גם בפתרון אקולוגי.

ומה עם קצת DIY?

עולם ה DIY תפס תאוצה, ולאחרונה נדמה שכולם מכינים בעצמם אלמנטים לעיצוב הבית, החל מחידוש רהיטים, דרך צביעת הקירות בעצמכם ועד לעיצוב מסגרות לתמונות ואלמנטים מדליקים וייחודיים. ברשת תוכלו למצוא לא מעט הדרכות וסרטוני יוטיוב שיסייעו לכם לשאוב השראה ולהכין בעצמכם שלל אלמנטים דקורטיביים ורעיונות יצירתיים לעיצוב הבית באופן עצמאי.

 

יש לא מעט דרכים לחסוך בעלויות עיצוב הבית, בין אם תבחרו להזמין פריטים אונליין, להכין אלמנטים דקורטיביים בעצמכם או להשתמש בפריטי יד שנייה. למעשה, אין צורך לשלם סכומי עתק עבור העיצוב, ובהחלט ניתן למצוא דרכים יצירתיות להוזיל עלויות ולעמוד בתקציב שהגדרתם מראש. בהצלחה.

נגישות