עיצוב פנים 2019 – הטרנדים החמים

שנה חדשה בפתח ואתם סקרנים להכיר את הטרנדים הבאים עלינו לטובה? שנה חדשה בפתח ואתם מחכים שהבית יצעק ללא מילים 2019, אך בו זמנית העיצוב יישאר רלוונטי לאורך שנים? ובכן אתם במקום הנכון! כאן תלמדו למה ניתן לצפות, אלו שילובים מחכים לכם ואף כיצד חדרים מוכרים עומדים לשנות תפקיד.

עיצוב פנים 2019

משולש הזהב של 2019

כידוע עולם המתמטיקה מפלרטט לא מעט עם עולם העיצוב, כך שניתן למצוא מבחר מוצרים הרמוניים אשר שומרים על היחס של "משולש הזהב" (30/60/90). עם זאת, שנת 2019 טורפת את הקלפים ומביאה לנו נוסחה חדשה – 60/30/10, לפחות כל עוד מדובר בבחירת צבעים עבור מתחמים גדולים – כגון סלון. כך למשל יש לצפות למצוא צבע דומיננטי ב60% מסך פריטי הסלון, צבע יחסית מתון בשליש מפרטי הסלון וצבע קונטרסטי רק בעשירית מסך הפריטים, כאשר באותם עשרה אחוזים יש להשקיע מחשבה רבה, וזאת כי מדובר בבחירת מוצרים קריטית וחכמה, כזו שצריכה ליישר קו עם הטרנדים הנוכחיים של העונה, ועל כן למרות שמדובר בבחירה מאוד מצומצמת, מוטב לקבל עזרה – לפנות אל שירותיו של מעצב פנים מומלץ!

טרנד שמבקש להישאר

חלק עיקרי ממהות הטרנדים של שנת 2019 טמון בהכרה שהפעם הם לא נועדו לחלוף, אלא הם פה על מנת להישאר. עם זאת, אל דאגה שבשנה הבאה לא יהיה לכם תירוץ לשחק מחדש עם עיצוב הבית, וזאת כי הטרנדים העיצוביים של 2019 מאפשרים מרחב תמרון, כך שבאמצעות שינוי מיקום, גודל, כמות, מינון ואפילו גוון, ניתן להבטיח שגם בשנת 2025 יהיה להם מקום.

סקרנים?

להלן מאפייני עיצוב הפנים לשנת 2019:

  • סך העיצוביים עומדים להתאפיין בקווים יחסית נקיים.
  • חלק ניכר מהעיצוביים יאופיינו בשיק תעשייתי, כגון קירות בטון חשופים.
  • שילובים מתוחכמים של אורבניות לצד פסטורליות, מתוך מטרה ליצור שיח בין התקופות השונות.
  • שילוב מעניין של צורות גיאומטריות במגוון אובייקטים.
  • נגיעות ממדינות רחוקות, במיוחד של טקסטיל וכלי אכילה.
  • צבעי פסטל רכים עם מקום של כבוד לצבע הצהוב והירוק.
  • שימוש רב בחומרים אורגניים.

קראו גם: אלמנטים מיוחדים לעיצוב הבית.

הסלון חוזר הביתה

בשנים האחרונות היה נהוג להתייחס אל הסלון כ"מקדש למסך הטלוויזיה". עם זאת, כיום ניתן למצוא את המסך במגוון חדרי הבית (כולל בשירותים), כך שהסלון חוזר מעט אחורה, לימים בהם הוא נועד לארח חברים ובני משפחה – לימים בהם הוא נועד לחבק אינטראקציה בריאה. אי לכך עיצוב הסלון של 2019 עומד להיות הרבה יותר "חמים ומזמין" ובו בעת להוות מקום בו ניתן להביע תפישת עיצוב ייחודית, ולו באמצעות תליית תמונות, סידור פריטי נוי וכדומה.

להשריש שורשים

לא מעט אסונות פוקדים את העולם ועל כן אנשים מבקשים לחוש מוגנים, לחזור למקום הנכון ביותר – לטבע, היכן שניתן להשריש שורשים. אי לכך ניתן למצוא ששנת 2019 תכניס לבתים לא מעט ירוק, כך שיש לצפות שבמקום להתלבט איזה פסל לרכוש, אנשים יתלבטו איזה עציץ להוסיף, ואם בזאת לא די, הרי שהצבע הירוק גם צפוי לדלג מצומח לדומם, משמע המגמה הירוקה כבר אינה רק נישה של איכות הסביבה.

שחקן חיזוק

לסיכום נציין שהטרנדים העיצוביים לשנת 2019 מביאים עמם עושר של צבעוניות, חומריות ושלל מקורות השראה, כך שמצד אחד מדובר בכיף גדול, כל אחד יוכל להתחבר מהמקום האישי שלו, אך מצד יש מי שהמילה "טרנד" מלחיצה אותו, ועל כן טוב לדעת שניתן למצוא עזרה גדולה אצל מעצבי פנים שרק מחכים להזדמנות להתאים את שנת 2019 בדיוק עבורכם. בכול אופן יש למה לחכות!

נגישות