איך תבחרי נעליים שילוו אותך לזמן רב?

ידוע שנשים אוהבות נעליים וידוע שנשים אוהבות לעשות שופינג, אך עדיין חשוב מדי פעם לבצע רכישה מושכלת, כזו שמתייחסת הן לנראות והן לנוחות, הן לייחודיות והן לרמת איכות חומרי הגלם, ועל כן אם גם את מבקשת לרכוש נעליים שילוו אותך לאורך זמן ואם גם את מבקשת לוודא מראש שהנעליים אכן איכותיות, יש לנו כמה טיפים עבורך. שנעבור לטיפ הראשון?

איכות

אחד הטיפים המבטיחים הוא פשוט לפנות מראש לחברה שידועה כאיכותית. מכאן ממש כשם שאנשים רוכשים מוצרי חשמל ורכבים בהתאם לאיכות החברה, כך גם נכון הדבר בתחום הנעליים. יש חברות שמראש מבטיחות איכות, כך שלצורך הדוגמה נזכיר את חברת "נייק" שידועה בנעלי הספורט האיכותיות שלה ואת חברת "פריטי בלרינס" שידועה בייצור נעלי בלרינה נוחות במיוחד וייחודיות מבחינת נראות. מכאן שהרבה פעמים נדרשים לשלם על האיכות הגבוהה, אך מצד שני לאורך זמן מדובר בהשקעה רווחית, פשוט כי הנעל תחזיק מעמד לאורך זמן ותתגלה כמאוד שימושית.

פרקטיות

אם את מחפשת אחר נעל שתלווה אותך לאורך זמן, יש לבחור בנעל פרקטית מבחינת נראות ונוחות. למה הכוונה? ובכן אם תרכשי נעל שאינה נוחה, ולו כי העקב שלה גבוה במיוחד, הרי שתזכי ליצור אפקט משמעותי באירוע מסוים, אך לאורך זמן הנעל תישכח בפינת ארון הנעליים, פשוט כי היא אינה באמת נוחה ונעל שאינה ננעלת לאורך זמן עתידה להצביע על רכישה מיותרת – חומר למחשבה.

סגנון

יש נעליים שהסגנון שלהן הוא על זמני, משמע הסגנון מתאים הן עבור היום והן עבור כמה שנים קדימה, ובכך הנעליים תמיד אופנתיות. מדוע זה כך? ובכן, פשוט כי העיצוב כה מיוחד עד שקשה ל"קטלג" אותו בהתאם לאופנה הנוכחית, עובדה שהופכת את הנעל לעל זמנית. מכאן שאם את מבקשת לעצמך נעל "נצחית", השקיעי זמן וחפשי אחר עיצוב מרשים ובעיקר ייחודי, כזה שאת יודעת שישמח אותך בכל פעם מחדש. כמו כן, יש לוודא שהעיצוב אכן ייחודי, אך בו זמנית גם מתאים למנעד נרחב של תלבושות, כך שלא תתקשי להבין עם מה "נכון" לשלב את הנעל, ולו מבחינת שאר הביגוד והאביזרים המשלימים.

איך תבחרי- נעליים שילוו אותך לזמן רב

אהבה ממבט ראשון

בלא מעט פעמים יש השפעה רבה להתאהבות, ובמיוחד כאשר מדובר בפריטי לבוש. ברגע שרואים פריט מסוים וישר מתאהבים בו, ניתן לדעת שתמיד תשמחו ללבוש אותו, או במקרה זה לנעול אותו. אי לכך ברגע שמזהים נעל וחשים התאהבות עזה, ברגע שחשים חובה לרכוש את הנעל, זהו בדיוק הזמן למדוד, לעמוד מול המראה ולהתחיל לפנטז כיצד הנעל תיראה לצד מגוון פריטים משלימים. מכאן שניתן להיות בטוחים שגם עוד כמה שנים הנעל תהיה רלוונטית, פשוט כי אהבה ממבט ראשון קשה לכבות.

טיפ אחרון לדרך

אז איך באמת תבחרי נעל שתלווה אותך לאורך זמן? איך באמת תבחרי נעל שתתרגשי בכול פעם שתראי אותה? פשוט מראש סנני את רשימת חנויות הנעליים, מראש כווני לנעליים יותר יקרות (לרוב ישנה הצדקה מאחורי הפער במחירים), מראש תחפשי להתאהב, מראש חפשי אחר מראה ייחודי (ובו זמנית פרקטי) ולרגע אל תתפשרי בכול הנוגע לאפקט הנוחות, ופה נציין שמוטב להלך מעט עם הנעל טרם הרכישה. טיפ אחרון לדרך? על מנת שהנעל אכן תלווה אותך לאורך שנים גם ראוי לשמור עליה כהלכה, ועל כן אין להשאיר אותה במצב מאוחסן כשהיא לחה, יש להסיר כתם ברגע שהוא מופיע, רצוי לנעול אותה מדי תקופה ואין להעמיס עליה נעליים אחרות, אלא חשוב לשמור עליה מאוחסנת כראוי (בתא ייעודי). רכישה מוצלחת!

נגישות