לא רק אחסון: איך להפוך את ארון הנעליים לפריט הכי חם בבית

פתרונות אחסון מתקדמים מהווים דרך מצוינת לסדר ולארגן את אוסף הנעליים, אך יחד עם זאת מדובר גם בהזדמנות ליצור חלל מזמין ומפנק במיוחד. כיצד תוכלו לעשות זאת? להלן מדריך מיוחד.

עיצוב ארון נעליים: כך תגשימו חלום

כולנו זוכרים את הסצנה האייקונית מהסרט סקס והעיר הגדולה, לאחר שהכוכבת של הסדרה קרי בראדשו נכנסת לדירתה החדשה בניו יורק עם ארון נעליים מרשים ומפנק. מדובר בחלום אותו ניתן להגשים גם אצלכם בבית, וזאת במינימום השקעה ובמקסימום רושם. על מנת שתוכלו להפוך את ארון הנעליים שלך לארון מושלם וגם למרחב שהייה נעים, רצוי קודם כל לעשות סדר ולמיין את זוגות הנעליים ע"פ קטגוריות. לאחר מכן, נדרש לבצע מדידה של החדר ולבחון מהו גודל הארון האידיאלי בעבורכם, בהתאם למספר הזוגות. אם יש חדר פנוי אותו ניתן יהיה להשמיש לטובת העניין – עדיף, ובמידה ואין מקום, הזמינו דרך חברה מקצועית ארון נעליים בהתאמה אישית בהתאם למספר הזוגות, כך שתצוגת הנעליים תהיה מסודרת ונעימה לעין. אם אתם מתלבטים לגבי הסגנון של הארון, לחצו כאן לצורך התרשמות מקטלוג הארונות שיאפשר לכם לקבל השראה ובהתאם לכך לבצע את  הרכישה באופן שתואם את הצרכים השוטפים.

לא רק אחסון: איך להפוך את ארון הנעליים לפריט הכי חם בבית

עיצוב ארון הנעליים

בכדי לשדרג את ארון הנעליים ניתן להזמין דרך אתרים מתמחים נורות לד אותן ניתן להדביק בקלות על גבי הארון, ובכך ליצור מקום מואר שמאפשר לשלוף את זוגות הנעלים באופן קל ופשוט. בכדי לשמור על הסדר, העדיפו להשתמש בקופסאות שקופות בהן ניתן להניח את הנעליים בצורה מסודרת והדביקו על כל קופסא את השם כמו גם את המידה של הנעל (במידה ומדובר בארון זוגי). במידה וארון הנעליים ממוקם בחדר נפרד, זה הזמן להפעיל את הדמיון ולעצב את החדר באופן שמאפשר למדוד את הנעל בצורה נוחה – שטיח מעוצב הוא אחד האלמנטים הכי מיוחדים לעיצוב הבית והוא ישדרג את החלל כמו גם יכניס המון צבע ועניין, כמו גם מראה אותה ניתן להציב אל מול הארון לצורך מדידה כמו גם יצירה של מראה חדר גדול יותר מכפי שהוא. ארון נעליים מעוצב כולל גם פונקציות אחסון שהן חשובות מאוד לצורך שמירה על סדר וארגון.

איך לתכנן ארון?

על מנת לתכנן ארון נעליים שיהיה גם פרקטי וגם מעוצב העדיפו לבחור בחומרי גלם איכותיים כמו עץ, כמו גם להקפיד על מספיק עומק כך שתוכלו להכניס מספר זוגות במקביל. העדיפו למקם את הזוגות בהם אתם משתמשים באופן יומיומי בקדמה של הארון ואילו נעלי עקב או נעליים מיוחדות לאירועים ניתן להציב בקומה התחתונה של הארון. שילוב בין קופסאות שקופות לבין הצבה של נעליים בקפסולות מהווה את הדרך הטובה ביותר ליצור חלל אחסון מעוצב אך גם מסודר לעין, כל זאת מתוך מטרה כי גם נעליים חדשות אותן תרכשו בחנות ייכנסו בצורה מיטבית ונכונה – בהתאם לקטגוריה ייעודית. טיפ מצוין הוא להכניס לכל נעל נייר בכדי לשמור על צורתה הטבעית של הנעל, כמו גם לשמור על תחזוקה שוטפת הכוללת ניקוי אבק.

לסיכום, תכנון ארון נעליים צריך להתבצע תוך שימת דגש על ארון המותאם למספר הזוגות בנוסף למקומות אחסון אותם ניתן יהיה לנצל לטובת אחסון של פריטים נוספים בבית, וגם כדי לתרום לעיצוב הבית. בין אם מדובר בחדר ייעודי או בחדר השינה, אל תשכחו כי מה שיקבע האם הארון שלכם יהיה מוצלח הוא לא מספר הזוגות אלא התכנון אותו צריך לבצע דרך חברה מקצועית שתדע לספק ארון חלומי, ומותאם אישית.

נגישות