עיצוב משרדים – התאורה התדמית וכל מה שביניהם

עיצוב משרדים

הטעות הנפוצה היא לפסול את חשיבות עיצוב משרדים, למעשה, חלק ניכר מהעסקנים סבור כי המוצר או השירות הוא העיקר, "ולא באמת  צריך" להשקיע בנראות המשרד. זו טעות גדולה, היות ויש בהחלט משהו בעיצוב שיכול לשנות גורלות, דעות ובעיקר בחירות ובפרט כשיש כל כך הרבה מתחרים שם בחוץ. אז איך עושים את זה? איך משפרים תדמית של משרד באמצעות עיצוב משרדים מתקדם? כל התשובות במאמר שלפניכם.

הקשר בין עיצוב לבין תדמית מנצחת

קיים קשר בין תדמית העסק, המוניטין שלכם לבין השקעה בשירותים של עיצוב משרדים. אז כשאתם פונים לגוף מעצבים מוסמך ומקצועי, אתם לא רק מגדילים את רף המכירות הקיים, אלא גורמים ללא מעט לקוחות סקרנים להפוך מלקוחות סקרנים ללקוחות קונים. אם כן, העם אמר את דברו, עיצוב  נכון יכול לשפר לא רק את כניסת הלקוחות החדשים, אלא להפוך גם את הפוטנציאליים ללקוחות קבועים. עניין התדמית הינו עניין של מה בכך, למעשה, במשרד בו אתם מנהלים את כל משאי המתן וסגירת העסקאות לתדמית שתייצרו יש את כל האחריות בפועל. האנשים שיגיעו, יראו את הפוטנציאל הטמון בכם, יבינו שאתם משקיעים בסביבתכם ומתוך כך, יבינו כי גם הם יזכו להשקעה מצדכם.

עיצוב משרדים

יתרונות של עיצוב משרדים – למה זה כל כך חשוב?

אם כן, היתרון הגדול ביותר בבחירת עיצוב משרדים קשור גם ביכולת של מינוף הפרודוקטיביות בארגון. כן, אם לעובדים שלכם לא היה כיף לקום בבוקר ולגשת אל דלפק הלקוחות והיום, הם מוצאים דלפק מושקע שכיף להניח עליו את כוס הקפה – מסתמן שהעיצוב אמר את דברו. לצד כל משרד, או כל עסק, יש את המטרה וכך, כאשר דבקים במטרה, אפשר בקלות למצוא גם את העיצוב הייעודי – זה שיכול להראות מצוין, אבל בו זמנית, להעביר את המסר הנכון ביותר.

עיצוב משרדים באמצעות גופי תאורה

אז כאשר מדברים על עיצוב משרדים, עולה גם עניין התאורה, כאמור, בחירת גופי התאורה הם חלק בלתי נפרד מחלוקת החלל, גודלו וכך גם הריהוט והאביזרים הנלווים. כל אלו משפיעים על התדמית הסופית גם אם מדובר במשרד קטן או גדול מדי. האם אפשר לפסוח על התאורה? לא בהכרח, מסתמן שזה מה שיקפיץ את הנראות הסופית של המשרד. בשלב הזה, מעצבת או מעצב מחוננים יגרמו לאותו עיצוב תדמיתי להזיז לא מעט דברים שלאחרונה נשארו תקועים במקום. לשנות את נראות הקירות, לעבוד על צבע אחיד, לא אפרורי מדי, אבל גם לא צעקני מדי והכול במטרה לשדר את הרצינות הראויה. כמו כן, חשוב ביותר להתייחס לחלוקת החללים נכון וזאת על פי גודלו של החלל וכן בחירת הריהוט המתאים, כך גם אביזרים הנלווים המתווספים אף הם  להשלמת הנראות הנדרשת.

רוצים למנף את הארגון שלכם, לתת לו את התדמית הראויה ולגבור על כל המתחרים הקיימים בשוק? הגיע הזמן לעלות שלב ולתת לטובי מעצבי הפנים לשפר לכם את התדמית באמצעות עיצוב משרדים דרוך מטרה.

נגישות