מעצבת אופנה – כל מה שהחנות המקוונת שלך צריכה כדי להצליח

שירותי VPS לעסקים

מעצבת אופנה? יש לך כבר חנות מקוונת? מצוין. כיצד הופכים אותה לטובה יותר? אלה כמה רעיונות:

שרת חזק

חנות מקוונת עומדת בפני עומסים משתנים. בזמנים מסוימים עשויים לבקר בה מעטים ורק לצפות בתמונות המוצרים. בזמנים אחרים, למשל סביב מבצע, עשויה להיות פעילות הרבה יותר ערה, כולל קניות רבות. בעזרת שירותי VPS לעסקים, תוכלי להבטיח שהחנות עומדת באתגרים אלה בצורה מיטבית. VPS או Virtual Private Server הוא שרת וירטואלי, שבין יתרונותיו הרבים, בולטת היכולת להסתגל במהירות לדרישות משאבים משתנות. מדובר בנקודה חשובה מאוד, שמשליכה הן על היקף המכירות והן על המוניטין. באנלוגיה לחנות פיזית – לא היית רוצה

שקונות לא תוכלנה להיכנס לחנות בגלל העומס או שיהיו תורים ארוכים מדי לקופות (שמביאים ל"נטישת עגלות").

תשלום קל ובטוח

מדוע לקוחות רבים נכנסים לאתרי מכירות ולבסוף לא רוכשים בהם? אחת הסיבות הקלאסיות לכך, הוא החשש מסיכוני האבטחה. אם באתר המכירות שלך תהיה אבטחה גבוהה מבחינה זו וגם מידע שמסביר זאת, הדבר יעודד מכירות. סיבה נוספת להימנעות מרכישה, היא חוסר באפשרויות רכישה שנוחות ללקוחות. לכן מומלץ להציע כמה אפשרויות מבחינת כרטיסי אשראי וגם אפשרות תשלום בפייפאל. כמובן, תמיכה טכנית טובה משלימה גם נושא זה, מאחר שלעתים יש ללקוחות שאלות נוספות על אופן התשלום.

להקל על הלקוחות

בהמשך לנושא התשלום הקל, חשוב לעבור יסודית על האתר ולהבטיח, שהשימוש בו פשוט וקל, ידידותי ככל הניתן. האם המידע על מחירי המשלוח למשל, ברור מספיק? מה המסלול שתעבור באתר לקוחה, שרוצה לברר לגבי תנאי ההחזרה? והאם התנאים ברורים לחלוטין וימנעו מצב שבו קיימים קשיים בהחזרת פריטים? האם הם קלים לאיתור? מעבר לקלות השימוש בתכונות שקיימות כבר באתר, ניתן לחשוב על תוספות שיקדמו עוד יותר את ההליכה לקראת הלקוחות. לדוגמה: היכולת להירשם ולקבל עדכון, כאשר מוצר שחסר במלאי יהיה זמין.

ניתוח מידע והתאמה אישית

אחד היתרונות החשובים של חנות מקוונת על פני חנות רגילה, הוא המידע הרב שניתן לצבור בעזרתה, על לקוחות ועל תהליך המכירות בכלל. כדאי ומומלץ מאוד, להתעמק בדרכים שיאפשרו להפיק את המרב ממידע זה. לימוד הדרגתי של העדפות אישיות, מאפשר לפנות לכל לקוחה באופן יותר ויותר מותאם אישית. אפשר גם להציע להן מוצרים, שלקוחות בעלות פרופיל דומה לשלהן רכשו.

למדוד ולנסות

לעתים, שינויים קטנים יחסית באתר, משפיעים לטובה על תפקודו העסקי. לכן, כדאי לחשוב באופן רחב ולהקשיב עם ראש פתוח, לרעיונות והצעות שונות. החשוב ביותר, הוא לנסות (A / B testing וכדומה) ולמדוד. מדידות הן היבט חיוני, מאחר שבלעדיהן לא ניתן להעריך בצורה יעילה את הצלחת השינויים. למעשה, עוד לפני ביצוע שינויים חשוב לפעמים למדוד, בכדי לקבל תמונת מצב מדויקת וגם נקודת השוואה חיונית להמשך.

קידום אתרים

קידום אתרים הוא נושא חשוב כיום לכל אתר ובוודאי לאתר מכירות. יש כאן אפשרויות רבות, כולל קידום במנועי חיפוש (SEO או Search Engine Optimization), קידום אורגני לעומת קידום ממומן, שיווק ברישות חברתי – Social media optimization (SMO) ועוד. אם עדיין לא ניסית זאת, כדאי מאוד לחפש כעת מומחים בתחום. כבר לא מדובר על פעילות יוצאת דופן, אלא על הכרח לכל עסק באינטרנט. כך שכדאי לעשות זאת משתי סיבות לפחות: בכדי שלא להישאר מאחור ובכדי להשיג פריצות דרך מול המתחרים.

לסיכום

כפי שראיתן, בחנות אופנה מקוונת, בדיוק כמו לגבי חנות פיזית, יש הרבה מה לחשוב, לשפר ולנסות. בעזרת הנקודות שהעלנו ונוספות, תוכלו לקדם את החנות שלכן, בתהליך מתמיד של שיפור.

נגישות