איך לצלם סרטוני יצירה – ולנהל ערוץ יוטיוב מצליח

קניית צפיות ביוטיוב

אם גם אתם אוהבים ליצור ויש לכם ראש יצירתי, בוודאי שקלתם להצטרף להצלחה של רבים אחרים שכבר עשו זאת ביוטיוב. יצירה היא אחד התחומים המרתקים ביותר שקיימים ביוטיוב. הוא מושך קהל רב ומגוון: החל מאנשים שזהו התחביב שלהם, ועד הורים מורים וגננות שמחפשים רעיונות להעסיק ילדים ולהעשיר אותם. ערוץ של סרטוני יצירה יכול להיות גם מאד רווחי מכיוון שיש בו פוטנציאל לשווק בכל מיני אופנים לקהל שמחפש ואוהב לקנות חומרי יצירה. גם הנאמנות של אותו קהל לערוצי היוטיוב האהובים עליו היא מאד חזקה ומבטיחה שכאשר הערוץ יצליח, ההצלחה תישאר לאורך זמן. השאלה היא כיצד מגיעים למצב הזה? כיצד מפתחים ומעלים סרטוני יצירה שימשכו מספיק קהל ויעשה פופולרי? על זה בדיוק נענה במאמר הזה.

פתיחת הערוץ והצעדים הראשונים

מעבר לצעדים הטכניים של פתיחת הערוץ ביוטיוב והעלאת הסרטונים, ישנן עוד כמה פעולות שחשוב לבצע כבר בראשית הדרך. המפתח להכול הוא חשיפה מוקדמת לצופים רבים ככל הניתן. אחת השיטות שעובדות הכי טוב ובזמן הכי מהיר היא לבצע רכישה של קניית צפיות ביוטיוב לבוסט חשיפה ראשוני. זה מבטיח לכם לעורר את הערוץ עם צופים אמיתיים שחלקם גם יגיבו לסרטונים. עוד תוכלו לשתף את הסרטונים ברשתות החברתיות השונות כאשר אתם מתחילים ממעגלים מוכרים לכם של חברים וקולגות. קבוצות ייעודיות בפייסבוק יכולות להיות גם מקור טוב לתנועה לערוץ. חשוב לדעת שקניית העוקבים היא אנונימית לחלוטין ומתבצעת ע"י אנשים אמיתיים ולא ע"י בוטים או שיטות אחרות שעלולות לעורר חוסר אמון בערוץ שלכם. מדובר בשירות אמין ובטוח שיסייע לכם לתת בוסט ראשוני לערוץ שלכם.

יצירת סרטונים מנצחים

בשביל שאותה חשיפה ראשונית תתפתח ותביא עוד חשיפה, אתם צריכים לספק פשוט שירות מעולה, כלומר סרטונים איכותיים שפשוט אי אפשר להפסיק לצפות בהם. בואו נעבור על מספר תחומים שתהיו חייבים להכיר וללמוד:

  • תסריט – אז נכון, אתם לא מצלמים סרט עלילתי באורך מלא אבל זה לא אומר שאתם לא צריכים תסריט. תוכלו לתכנן בראשי פרקים מה תראו באותו פרק, מהם הנושאים ולאן תרצו להוביל את הצופים.
  • עריכה – אחד הסודות של יוצרי קולנוע ויוטיוברים הוא חשיבות העריכה. עריכה טובה יכולה להציל חומרים בינוניים ועריכה רשלנית תבריח צופים גם עם חומרי גלם שמצולמים נהדר. אפשר אפילו לעשות את זה בסמארטפון.
  • סאונד – דאגו להקליט סאונד בעזרת ציוד מתאים. הוא לא חייב להיות יקר, יש היום מיקרופונים לא יקרים שנותנים פתרון לכל סוג צילום, כולל ברוח או בתנועה למשל.
  • עריכת סאונד – גם זה נושא חשוב שכולל בתוכו מוזיקה הקלטת הדיבור ואפילו אפקטים קוליים אם הם נחוצים. עריכת סאונד עשירה נותנת לסרטון 'feel' מקצועי.
  • צילום – הקפידו על תאורה טובה ונכונה, שוב, קיים היום ציוד שאיננו יקר שכולל תאורה ורפלקטורים שונים. למדו לתפעל את המצלמה שלכם וערכו צילומי ניסיון בהם תבינו יותר טוב אילו זוויות צילום עובדות הכי טוב.

תוכן יצירתי

אם אתם קוראים שורות אלו, אתם בוודאי אנשים יצירתיים מאד. תנו ליצירתיות הזו דרור גם בנוגע לתכנים בערוץ. תוכלו לשלב בו סקירה של כל מיני טכנולוגיות וחידושים שונים בתחום שלכם. סוג סרטונים זה מושך תמיד הרבה קהל צופים ויכול לשמש גם כפלטפורמה מכירתית מצוינת.

נושא נוסף הוא שיתופי פעולה עם יוטיוברים נוספים או אפילו אנשים אחרים שמוכרים בתחום. שת"פים כאלו יכולים להביא לכם חשיפה וגם לעזור למצב את הערוץ שלכם כבעל סמכות בתחומו. שיהיה בהצלחה, אנחנו מחכים לראות את הסרטונים שלכם ביוטיוב!

נגישות