ימי קורונה: טיפולי יופי שתוכלו לעשות לגמרי בעצמכם!

אופנה וסטיילינג

זקוקים לטיפול יופי דחוף? כאשר מכוני היופי עובדים במתכונת מצומצמת, זה הזמן להפעיל את חוש היצירתיות שלכם ולארגן לעצמכם טיול יופי אצלכם בבית. במדריך זה נציג ארבעה טיפולי יופי אותם תוכלו לעשות לגמרי בעצמכם.

טיפולי יופי בבית: כל אחד יכול

בצל משבר הקורונה, לא מעט ישראלים מצאו את עצמם חסרי אונים בכל הקשור לטיפוח היומי. בשל המגבלות, רוב מכוני היופי עובדים במתכונת מצומצמת למדי או נסגרו, ולכן נדרש מאיתנו לחשוב מחוץ לקופסא ולעבור את הטיפולים באופן עצמאי – בבית. כיצד תוכלו לעשות זאת גם אתם בלי הרבה מומחיות? ובכן, אנחנו כאן עם שלושה טיפולים נהדרים:

תספורת ביתית

על מנת להסתפר לא צריך לגשת למספרה ולשלם מאות שקלים. כל שעליכם לעשות הוא לרכוש מכונת תספורת, מספריים חדות וכן לבצע את הפעולה באופן יסודי באמצעות ליווי אותו ניתן לקבל דרך הפלטפורמה של יוטיוב או פייסבוק. מדובר במדריכים אותם מציגים אנשי מקצוע, ובאמצעות הסבר קצר ניתן לבצע את התספורת בבית. עם זאת, כדאי לבדוק איזו מכונת תספורת מומלצת וזאת בכדי שתוכלו לבצע רכישה נכונה של מכונה אשר תשרת אתכם כהלכה כמו גם תספק לכם את הדיוק החשוב כל כך בכל הקשור לתספורת.

אופנה וסטיילינג

מסכת דבש

רוצים לרענן את עור הפנים? ובכן, באמצעות מסכת דבש תוכלו להעניק לעור שלכם בוסט של רענון וגם מתיחה נכונה. במעבד מזון מכניסים תרד, מנטה ושורש ג'ינ'ר. לאחר שהחומרים התערבבו ניתן להוסיף ארבע כפות של דבש, וחצי בננה. מוסיפים 2 חלבונים ולאחר שנוצרת תערובת אחידה מניחים בעדינות על עור הפנים, ונשארים כך לפחות כרבע שעה. על מנת שהמסכה תחדור בצורה נכונה לעור הפנים, מומלץ לשטוף את הפנים באמצעות סבון, כך שהפנים יהיו נקיות ככל האפשר.

מסכת הזנה לשיער

מסכנת הזנה ביתית היא קלה ופשוטה להכנה. כל שאתם צריכים הוא אבוקדו בשל ולימון. יש לחצות את האבוקדו ולהוציא את הבשר של הירק ולאחר מכן להוסיף לימון. מומלץ להניח את המסכה על שיער שלא עבר חפיפה לפחות יומיים, וזאת בכדי לחזק את שורש השיער. לאחר שהעיסה מוכנה הניחו אותה על קצוות השיער ובייחוד באזור הקצוות, למשך כחצי שעה. לאחר מכן שטפו בעדינות את השיער עם מים קרים אשר ממריצים את אזור הקרקפת וזרימת הדם ותוך זמן קצר תוכלו להבחין בתוצאות מצוינות.

הזנה של הציפורניים

בכדי לחזק את הציפורניים בבית ניתן להשתמש במסכה ביתית של שמן קוקוס. הניחו מעט שמן קוקוס על הציפורניים כאשר הן ללא לק, והשרו אותם למשך כרבע שעה. לאחר מכן הסירו את השמן ומרחו מחזק ציפורניים, והקפידו לבצע את התהליך לפחות פעם בשבוע לצורך תוצאות אפקטיביות של שורש ציפורן חזקה.

נגישות