5 דרכים ליצור מהתמונות שלכם אלמנט עיצובי

תמונות מעוצבות וכאלה שצולמו על ידי צלם מקצועי הן תמונות אשר חייבים להציג מול העולם, שכן ההשקעה שבצילומים מקצועיים הינה רבה, ולכן חשוב כי לאחר שיש לכם את התמונות הנבחרות, תעשו בהן שימוש לעיצוב הבית, המשרד או כל מקום שבו תרצו ליהנות מהן ולהציג אותן.

מלבד זאת בעידן טכנולוגי מתקדם, ניתן לצלם לערוך ולהדפיס תמונות באופן עצמאי  – מה שיוצר תמונות טובות ויפות יותר, כאשר גם מתמונות אלה ניתן ליצור אלמנטים עיצוביים מסוגים שונים.

אבל כיצד אפשר ליצור תמונות מעוצבות ואיך אפשר להפוך אותן לאלמנט עיצוב נפלא? כל הפרטים והטיפים בהמשך.

תמונות מעוצבות

אם אתם רוצים ליצור לעצמכם או לבני המשפחה שלכם תמונות מעוצבות, תוכלו בראשית ליצור קשר עם צלם מקצועי אשר מתמקצע בצילום תמונות משפחה.

צלמים מסוג זה יודעים כיצד למצוא את הזוויות הנכונות ביותר, הם בעלי ציוד מתקדם ובאמצעות בחירת לוקיישנים מיוחדים לצילום ועריכת התמונות לאחר הצילום, הם יודעים לנפק את התמונות הטובות היפות, המיוחדות והמעצבות ביותר.

אבל מה עושים עם התמונות?

לאחר שקיבלתם מצלם מקצועי את התמונות שלכם ושל בני המשפחה, או אם הדפסתם תמונות שצילמתם לבד, תוכלו ליצור אלמנטים עיצוביים בכמה וכמה דרכים:

תמונות לתלייה ברחבי הבית

כיום תמונות אפשר להדפיס על גבי קנבס גדול או על ידי מספר קנבסים קטנים ליצירת קולאז' שאפשר לתלות ברחבי הבית. הדפיסו בבית דפוס את התמונה בנבחרת בגודל הרצוי ותלו אותה על הקיר. בנוסף אפשר להדפיס כמה וכמה תמונות לתליה בבית ובכך לייצר קולאז' צבעוני ושמח ברחבי הבית או אפילו במשרד.

תמונות ללוח שנה

אם אתם רוצים להעניק מתנה או לעצב עבור הבית שלכם לוח שנה של תמונות משפחתיות: תמיד תוכלו לעשות זאת באמצעות הדפסת תמונות על לוחות שנה. בחרו מבעוד מועד את התמונות הנבחרות והעלות אותם על המחשב ושמרו את התמונות על קובץ מסודר. לאחר מכן היכנסו לאחד מהאתרים שמציעים עיצוב לוח שנה בקלות באמצעות תוכנה חינמית ועצבו לוח שנה שתוכלו לקבל עד לביתכם. תלו את לוח השנה בכל מקום בבית או במשרד ואל תשכחו לשלוח מספר לוחות שנה למשפחה הקרובה.

קולאז' על הקיר

דרך נוספת לעצב עמה את הבית או במשרד באמצעות תמונות היא יצירת קולאז' מרהיב. כיום ישנן כמה וכמה דרכים ליצור קולאז', בין אם מדובר במספר תמונות קטנות ממסוגרות שתלויות אחד ליד השנייה לבין אם במדובר בהדבקה של תמונות קטנות או מגזרי תמונות על קנבס עד ליצירת קולאז' על גבי לוח שעם. בכך תוכלו לקשט כל חלל.

תמונות מעוצבות

פריטים עם תמונות מודבקות

כדי ליצור שלל פריטים עם תמונות מודבקות של כל המשפחה, תוכלו לבחור כמה תמונות טובות להדפיס אותן ולאחר מכן להדביק אותן באמצעות דבק פוסטרים על גבי תיבות עשויות עץ, על מעמדים רחבים, ואפילו על אלמנטים כמו כסאות או שולחנות. בכן תוכלו ליצור ריהוט צבעוני מלא בתמונות יפות שלכם ושל בני המשפחה.

תמונות על גבי תיקים וארנקים

עוד ניתן באמצעות הדפסת תמונות על בד ליצור תיקים וארנקים מתמונות המשפחה ובכך ליהנות משלל תמונות מעצבות שמלוות אתכם בכל צעד ושעל

לסיכום, אם אתם רוצים להיות יצירתיים –  חפשו כבר עכשיו עוד רעיונות לתמונות מעוצבות ובחרו את התמונות הטובות ביותר שתרצו להפוך אותן לאלמנטים מיוחדים לעיצוב הבית ולעצב עמן כל פריט או חלל.

נגישות