להרוויח כסף מיצירה מבלי לצאת מהבית: זה אפשרי!

להרוויח כסף מיצירה

אם אתם עוסקים בתחום היצירה, וגם אתם חוויתם לא מעט קשיים בשנת 2020 (בייחוד כי מדובר בתחום פרונטלי), טוב לדעת שיש לא מעט פתרונות, וכיום בהחלט ניתן להתפרנס מהיצירה שלכם גם באמצעות הרשת, ובלי לצאת מהבית. כל הפרטים במאמר שלפניכם.

השקיעו בספק אינטרנט איכותי

כדי לנהל את העסק שלכם באמצעות הרשת, חשוב שתשקיעו בספק אינטרנט איכותי, כזה שיאפשר לכם לגלוש במהירות ויציע מגוון רחב של שירותים, ופה נעצור להמליץ על ספק האינטרנט ITC שמציע מגוון רחב של שירותים גם ללקוחות עסקיים וגם ללקוחות פרטיים.

בבחירת ספק האינטרנט, הקפידו על מספר פרמטרים, ובין היתר על מהירות הגלישה, שירות הכולל ספק + תשתית, וכמובן פתרונות אבטחה (שזה מאוד חיוני, בייחוד כי העסק שלכם מנוהל דרך הרשת). בכל הנוגע לאבטחה, נציין כי ספק ITC מציע מספר חבילות, הכוללות אבטחה מפני וירוסים, התאמה לכל סוגי המחשבים והטאבלטים והגנה על מידע פרטי ועסקי.

נכסים דיגיטליים שיוכלו לסייע לכם להגדיל מכירות

כדי לנהל עסק בכלל, ועסק אונליין בפרט, חשוב ליצור נוכחות ברשת ולהקים נכסים דיגיטליים שונים שיסייעו לכם לשווק את השירותים שאתם מספקים. אבל אילו נכסים דיגיטליים הם בגדר חובה לתחום היצירה?

  • ערוץ יוטיוב – אחד הכלים המעולים לקידום ושיווק עסקים מתחום היצירה טמון ברשת החברתית יוטיוב. רבים מחפשים הדרכות וידאו, סרטוני יצירה ותכנים מקצועיים, כך שבהחלט מומלץ לצלם סרטונים לערוץ יוטיוב עסקי, תוך מתן ערך לגולשים. לא כל הסרטונים חייבים להיות שיווקיים, וחלקם יכולים להיות סרטוני הדרכה שמספקים ערך לגולש. מה שכן, הקפידו למלא בפרטי הסרטון את כל הפרטים, לרבות קישורים לכל הנכסים הדיגיטליים של העסק שלכם.
  • עמוד פייסבוק – נוכחות בפייסבוק היא חשובה, ועל כן אל תוותרו על הקמת עמוד עסקי לשיווק העסק שלכם. יש לא מעט מדריכים מצוינים ברשת שיסייעו לכם לתכנן את התכנים בחוכמה ולנהל את העמוד על הצד הטוב ביותר.
  • פרופיל אינסטגרם עסקי – האינסטגרם היא פלטפורמה מצוינת לקידום עסקים בתחום היצירה, ולא כדאי לוותר עליה. הרשת מציעה מגוון רחב של פיצ'רים, ועם ניהול נכון – תוכלו להגיע לקהלים חדשים ולהגדיל את החשיפה.
  • אתר או בלוג – בין אם זה אתר מקצועי ובין אם בלוג חינמי, חשוב שיוכלו למצוא אתכם בגוגל, ולכן כדאי ואפילו רצוי לנהל אתר עם תכנים מקצועיים בתחום שאתם עוסקים בו, בין אם זה תחום הסקראפ, ובין אם זה תחום של יצירה בעץ.

אבל איך אפשר להתפרנס אונליין, ובלי לצאת מהבית?

תקופת הקורונה לימדה אותנו שעם קצת יצירתיות, אפשר לנהל לא מעט עסקים דרך האינטרנט, ואם לא די בכך, גם הקהל כבר התרגל לצרוך תכנים באופן מקוון. להלן כמה רעיונות:

סדנאות יצירה בזום

נכון, מאוד קשה להחליף את סדנאות היצירה הפרונטליות, אבל בשנה האחרונה נוכחנו לדעת שבהחלט ניתן להעביר סדנאות יצירה בזום. איך עושים את זה? שולחים לכל משתתף ערכה מוכנה עם כל חומרי הגלם, כך שלקראת הסדנה עצמה, המשתתפים יהיו מוכנים עם כל החומרים. את הסדנה מעבירים באמצעות אפליקציית זום, תוך שרצוי לוודא שאיכות הצילום שלכם טובה, ושהסדנה מועברת על הצד הטוב ביותר.

טיפ: ערכו פיילוט עם מספר מצומצם של משתתפים (בעלות סמלית או בחינם), על מנת לבדוק שמבחינה טכנית, זה עובד לכם היטב.

הקמת חנות מקוונת למכירת תוצרים וחומרי יצירה

תרצו למכור חומרי גלם או תוצרי יצירה? ובכן, באמצעות אתר אינטרנט תוכלו לעשות זאת ואפילו די בקלות. הקימו אתר על אחת הפלטפורמות המוכרות (אנחנו ממליצים לבנות בוורדפרס), ואל תשכחו לבחור חברת משלוחים ומערכת סליקת אשראי. כמו כן, כדאי להכיר את תחום ה- SEO (קידום אורגני בגוגל), על מנת להתאים את האתר שלכם למנוע החיפוש – זה יסייע לכם להגדיל את החשיפה באופן ניכר.

מכרו הדרכות מקצועיות ברשת

זה לא פשוט למכרו הדרכות כתובות ברשת, בעיקר בגלל החשש מהפרת זכויות יוצרים, אבל V אפשרי ולא מעט יוצרים עושים זאת. הדרכה כתובה או הדרכה שמגיעה בצורת סרטון יכולה להיות אידיאלית עבור אנשים שאין להם זמן לסדנאות "זום" ומבקשים ליצור בזמנם הפנוי. אתם תוכלו למכור להם סדנה כתובה או מצולמת, וכמובן אל תשכחו לציין שבמסגרת העסקה אין להעביר את התוכן לאנשים אחרים.

 

לצד כל הרעיונות שצוינו מעלה, יש עוד כמה וכמה דרכים להתפרנס מהאמנות שלכם מבלי לצאת מהבית. לשם כך, חשוב לתכנן את התוכנית האסטרטגית מראש, להבין אילו נכסים דיגיטליים יסייעו לכם וכמובן – לבחור בספק אינטרנט איכותי.

בהצלחה.

נגישות