איך לארגן ערב גיבוש לעובדים בקונספט על האש?

ערב גיבוש לעובדים איננו דבר יוצא דופן, אך חשוב לארגן אותו בצורה טובה, בכדי למצות את תועלותיו השונות. בין האפשרויות השונות להתארגנות לכך, ניתן מבחינת האוכל ללכת על גישה של "על האש".

בשר בקר טרי ועוד

עסקים עושים מדי פעם ערבי גיבוש, כחלק פופולארי מסוגי האירועים העסקיים השונים. ערבי גיבוש עשויים להיות הפוגה מהנה עבור העובדים, לגבש את הצוות ולשדר הערכה לעובדים והשקעה בהם. ניתן לעשות אותם באופנים רבים ויש בנושא זה לא מעט רעיונות. כמובן, עבור ערב גיבוש בקונספט של "על האש", צריך קודם כל אש ומשהו לשים עליה. משמע – בשר איכותי, כגון בשר בקר טרי. תוכלו למצוא זאת ועוד מוצרים לעל האש, במקור איכותי כגון אטליז "מעדני גורמה". מעדני גורמה הוא חלק מרשת גדולה של קצביות, אשר מציעה מוצרי פרימיום לצלייה על האש – נקניקיות, המבורגרים, קבבים, קציצות ועוד. חלקם מיובאים מחו"ל.

 

 

להיערך היטב ובצורה חכמה

אירוע כזה עשוי להיות מורכב יותר או פחות, אך העיקר הוא לטפל בדברים מראש והיטב. בין השאר, יש לדאוג ל:

  • בחירת מיקום – יש לבחור במיקום שהוא לא רחוק מדי לעובדים, אחרת ערב הכיף עלול להפוך ל.. לא כל כך כיף. כמובן, בגלל המנגלים, תצטרכו גם לבחור במקום פתוח. מקום כזה עשוי להוזיל את העלויות עבור העסק, בשונה משכירת אולם, אבל לצמצם את האפשרויות. כמו כן, במקום פתוח עשויים להיות סיבוכים מיוחדים שאין במקומות סגורים. למשל יתושים. חשוב לחשוב על כך מראש ולהיערך בהתאם.
  • בחירת יום – אירועים לעסקים מתקיימים במקרים רבים בימי עבודה ולא בסופי שבוע או חגים.
  • בחירת זמן – לבחור בשעת אירוע, כך שהוא לא יתחיל מאוחר מדי ותודות לכך גם לא יסתיים מאוחר מדי.
  • היבטי הגעה וחנייה – בשעות שונות של הערב, יש עומסי תנועה משתנים. כדאי לקחת זאת בחשבון ובכלל, את כל הקשור להגעה וחנייה בנוחות. כך גם לגבי החזרה מהאירוע.
  • שתייה – הכנת שתייה, קירור שלה ככל שנדרש וכדומה.
  • מוזיקה – תוספת פופולארית לכל אירוע. איזו מוזיקה תתאים? מי יהיה אחראי עליה? כיצד היא תנוגן?
  • החלטה על פעילויות נוספות – מה תעשו באירוע חוץ מלהכין אוכל ולאכול? האפשרויות שמוצעות לעסקים בהקשר זה כיום רבות מאוד.

מה לגבי צמחונים?

אירוע לעובדים שכולו בבריכה, עשוי לא להתאים לעובדת דתייה. באופן דומה, אירוע שבו יש רק בשר, עשוי שלא להתאים לעובדים שלא אוכלים בשר. לכן, כדאי תמיד להרחיב מעט את ההגדרה של אירועים כאלה, בכדי שהאירוע לא יגרום דווקא לתחושה שלילית ולאפקט הפוך מגיבוש. על מנגלים ניתן להכין גם מאכלים לא בשריים לארוחה צמחונית. אלה כוללים בין השאר ירקות, טופו וכמובן מוצרים דמויי בשר, אשר מבוססים על רכיבים צמחיים בלבד.

יש אש ללא עשן

אם הקונספט של ערב הגיבוש הוא "על האש", תצטרכו כמובן לארגן גריל ("מנגל") מתאים או כמה כאלה. אולי תשכרו זאת או שיש ברשותכם מכשיר מתאים. אך כדאי לדעת, שניתן לצמצם את היקף העשן שהמנגלים מפיקים, בצורה ניכרת. הדבר עשוי לתרום לאירוע עצמו וכמובן, לסביבה שבה הוא יתקיים. למשל מנגל מבוסס חשמל או גז. עוד אפשרות, הם מנגלים מבוססי פחמים שמתוכננים להפיק כמה שפחות עשן. איך זה עובד? הטריק הבסיסי, מבוסס על כך שהעשן מגיע בעיקר משריפת שומן. יש מנגלים שמצמצמים את השרפה הזו וכך מצמצמים את העשן שמופק.

לסיכום

עם שילוב של התארגנות טובה והכנת חומרי גלם איכותיים, תוכלו להפיק את המיטב מערב הגיבוש.

נגישות