מה קונים? מתנות פרידה לתלמידים שלכם שיזכירו להם כמה אתם אוהבים אותם

אם אתם מורים או גננות, או אולי מדריכים שעוסקים בהדרכת ילדים, ואתם עדיין מתלבטים לגבי אופי המתנה שתעניקו לסוף שנה עבור הילדים שלימדתם והדרכתם – בוודאי תרצו למצוא רעיונות למתנה סמלית או למזכרת מקורית.

ייתכן שאתם מחפשים מתנות בחנויות או שאתם מחפשים מתנות במשלוח מהיר. אם תחפשו מתנות בחנויות אונליין תגלו כי יש כמה רעיונות למתנות לתלמיד שתוכלו לאמץ. אבל איזה מתנות פרידה יזכירו לילדים כמה אתם אוהבים אותם? הנה כמה דוגמאות:

ספר

בחרו ספר המהווה קלסיקה ספרותית ומתאים לגילים של התלמידים שלכם. ספרים טובים יכולים לפתח את עולם הדמיון, לשפר את יכולות הכתיבה, השפה ויכולות הביטוי בקרב ילדים. ספר טוב ילווה ילדים לשנים ארוכות. ספרות טובה יכולה לפתוח את המחשבה והדמיון והיא מאפשרת לילדים להיכנס אל עולם תוכן שונה, להנות מדמויות צבעוניות ולהבין מהי ספרות יפה. כיום אפשר לרכוש ספרים במחיר נוח, בעיקר אם רוכשים אותם בכמות גדולה.

יומנים אישיים

יומנים אישיים הם חלק בלתי נפרד מחייהם של ילדים ובני נוער. ביומן אישי כל אחד יכול לתאר את המחשבות שלו, את הקשיים שהוא חווה, את ההתלבטויות והשמחות הקטנות של החיים. העניקו יומנים יפים לילדים בהם יוכלו לכתוב את כל מה שעולה להם לראש.

 

 

משחקי קופסה חכמים

מתנה חמודה נוספת היא משחק קופסא שמחדד את המחשבה. משחקים כמו קובייה הונגרית, משחקי טריוויה, משחק כמו 'צוללות' או משחקים כמו 'שחמט' – כולם יכולים להיות מתנה נפלאה לילדים ובני נוער. עוד תמצאו משחקים קלאסיים כמו 'טאקי' או משחק כמו 'טיפול נמרץ' ו'שבץ נא'. באתרים של חנויות ספרים אפשר למצוא מגוון משחקי מחשבה איכותיים בתקציב נמוך.

בקבוק שתייה

בקבוק שתייה לילדים יכול להיות מתנה שימושית וטובה. בבתי ספר, חוגים וקייטנות צריך להקפיד לשתות מים, ואין כמו בקבוק יפה שילדים יוכלו לקחת לכל מקום. בחרו בקבוק מעוצב ששומר על טמפרטורת מים קרירה, וכזה שקל לקחת לכל מקום.

תמונה ממוסגרת

אם אתן גננות ובא לכם להעניק מתנה אישית לכל ילד או ילדה, הצטלמו עם הילדים והעניקו תמונה שלכן עם הילד ממוסגרת במסגרת יפה. המתנה הסמלית יכולה להיות מלווה בהקדשה, ותהיה מתנה מרגשת עבור ילדים והורים. מתנה כזאת יכולה להתאים גם למי שיש לה תקציב קטן למתנות סוף שנה.

לסיכום

מתנה או שי צנוע לאחר סיום לימודים זה דבר מתבקש. אם יש לכם תקציב מתאים: העניקו מתנה יפה עבור מי שליוויתם מספר שנים, ותוכלו לנצור זיכרונות נפלאים מהתקופה הנחמדה.

נגישות