ליסינג פרטי: האם זה מתאים גם לאנשי עסקים?

אם אתם אנשי עסקים ומחפשים את הרכב הבא שלכם בתפקיד, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את המאמר הבא. מה זה ליסינג פרטי, מה היתרונות שלו והאם הוא מתאים לאנשי עסקים כמוכם? כל התשובות לפניכם.

מה זה ליסינג פרטי?

ליסינג פרטי הוא למעשה סוג של עסקת מימון שבמסגרתה הלקוח שוכר את הרכב, או יותר נכון חוכר אותו לתקופת זמן המוגדרת מראש בינו ובין החברה. אפשרות של ליסינג פרטי מתאימה במיוחד לאנשים שאין בידיהם את מלו הסכום על מנת לרכוש רכב חדש ומחשים פתרונות מימון שיסייעו להם לשכור את הרכב שהם רוצים.

איך זה עובד בפועל? הלקוח משלם סכום קבוע בכל חודש כפי שסוכם מראש במעמד העסקה. בתוך כך, הלקוח כביכול ממש מבקש הלוואה מהחברה על מנת שיוכל להחזיק ברכב. בפועל, מי שפונה לאפיק כזה, סביר להניח שירצה לרכוש את הרכב בתום תקופת הזמן של העסקה ולהיות הבעלים הרשמיים שלו.

האם ליסינג פרטי מתאים לאנשי עסקים?

ליסינג פרטי מתאים לכולם והוא בהחלט מתאים גם לאנשי עסקים. חשוב לציין, אנחנו מדברים כאן על אנשי עסקים מהשורה ולא על טייקונים, שהם ודאי לא יצטרכו לפנות לאפיק כזה. לעומת זאת, אם אתם אנשי עסקים ואין באפשרותכם לרכוש כעת את רכב חדש בסכום מלא, הפתרון הזה בהחלט יכול להיות פתרון מעולה עבורכם. זה לא באמת משנה מה התפקיד שלכם והתחום שבו אתם עוסקים, בסופו של דבר אתם צריכים לבחור רכב שהולם את התפקיד שלכם וליסינג פרטי יעזור לכם לעשות את זה.

 

 

מה היתרונות של הליסינג הפרטי?

פריסת תשלומים נוחה

בשורה התחתונה, מי שפונה לאפיק כזה של ליסינג פרטי יכול ליהנות מפריסת תשלומים נוחה. המטרה שלכם בתור אנשי עסקים שעובדים קשה למחייתם, היא להרגיש כמה שפחות בכיס את העול של תחזוקת הרכב. זו בדיוק הסיבה שבגינה מדובר באפיק מבוקש כל כך, הוא מאפשר לאנשי עסקים כמוכם להשיג רכבים שהם לא יכולים להרשות לעצמם לרכוש ולעמוד בפריסת תשלומים נוחה עם מינימום סיכון.

פחות כאב ראש

כל שנתיים או שלוש תוכלו להחליף את הרכב שלכם מבלי להתעסק עם מכירה יד 2 של רכבים. מי שכבר מכר רכב או שניים בשוק הפרטי ודאי יודע כמה אנרגיות זה דורש. כשאתם פונים לאפיק כזה אין לכם כאב ראש ואתם לא צריכים לבזבז אנרגיה מיותרת על תקשורת עם אנשים שאתם לא מכירים.

משיגים רכב חדש

אם אין לכם את האמצעים לרכוש רכב חדש, תוכלו לעשות זאת רק באמצעות האפיק של הליסינג הפרטי וזה בדיוק היתרון הגדול שלו על פני רכישת רכב חדש.

מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים?

לפני שאתם ממהרים לסגור את עסקת הליסינג הבאה שלכם אנחנו ממליצים לכם להגדיר מראש את הצרכים שלכם מהרכב. אנחנו לא רוצים שתיקחו סתם רכב יוקרתי שעליו תצטרכו לשלם יותר מידי כסף בכל חודש. בנוסף, ודאו מראש מה הסיכון הראשוני שאתם צריכים להשקיע בעסקה על מנת שתוכלו לדעת שאתם עומדים בו.

אמנם התנאים הם מאד נוחים ובכל חודש תוכלו לשנות את פריסת התשלומים לפי המצב הכלכלי שלכם ועדיין, אנחנו לא רוצים שתתחילו להיכנס להוצאות כספיות שאתם לא יכולים לעמוד בהן וחלילה לחובות מיותרים.

לסיכום

אם אתם אנשי עסקי ורוצים להשיג רכב שהולם את התפקיד שלכם, אנחנו בהחלט ממליצים לכם לפנות לאפיק של ליסינג פרטי, אפיק המציע מגוון רחב של יתרונות אותם פירטנו במאמר זה.

נגישות