הרושם הראשוני כן קובע: איך מתארגנות לדייט ראשון?

מתכוננות לדייט ראשון? הדייט הראשון הוא מרגש, אבל הוא יכול להיות גם מורט עצבים עם בחירת האאוטפיט המושלם וההכנות. איך להתכונן לדייט הראשון ואילו טיפים וטריקים יכולים לעזור לכן להיראות הכי טוב שלכן ולהרגיש בנוח? שבו, הירגעו, והתכוננו לסנוור את הדייט שלכן עם הביטחון והסגנון שלכן! שנתחיל?

האאוטפיט הנכונה

כשאתם בוחרות את האאוטפיט הנכון לדייט הראשון, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, אתן רוצות לבחור אאוטפיט שגורם לכן להרגיש בנוח ובטוחות. אם אתן מרגישות לא בנוח או שאתם מודעות לעצמכן מדי באאוטפיט, אתן תשדרו את התחושות האלה בשפת הגוף ובהתנהגות שלכן, וכך להשפיע לרעה על הדייט. כדאי גם לבחור אאוטפיט שמתאים לאירוע. אם אתן יוצאות לדייט בבית קפה, למשל, אתן לא רוצות להגיע בשמלת ערב.

  • קחו בחשבון את מזג האוויר: אם חם בחוץ, אל תלבשו שום דבר כבד או הדוק מדי. אם קר בחוץ, התלבשו בשכבות כדי שתוכלו להתאים את הלבוש שלכן לפי הצורך.
  • בחרו בגדים שמחמיאים למבנה הגוף: לכל אחת יש מבנה גוף שונה, ולכן חשוב לבחור בגדים שמחמיאים למבנה הגוף שלכן. אם אינכן בטוחות מה מתאים לכן, בקשו עצה מחברה.
  • התלבשו בהתאם למקום: אם אתן הולכות למסעדה מפוארת, אולי תרצו להתלבש קצת יותר יפה מאשר לדייט בקולנוע, ואם לאירוע ספורט, אולי תרצו להתלבש בבגדים נוחים ויומיומיים.

 

 

שיער ואיפור

לאחר שבחרתן את האאוטפיט שלכן, הגיע הזמן לחשוב על השיער והאיפור שלכן. כדאי לבחור תסרוקת ומראה איפור שגורם לכן להרגיש בטוחות ובנוח. אם אתן לא רגילות להתאפר, אל תתאפרו הרבה לדייט הראשון שלכן. מראה טבעי ועדין יכול להיות אטרקטיבי בדיוק כמו מראה דרמטי יותר. רק אל תשכחו לטפל בעור העדין סביב העיניים שלכן. שימוש בקרם ויטמינים לעיניים יכול לעזור להזין ולהגן על האזור הזה, ולגרום לכן להיראות ולהרגיש רעננות יותר.

  • שמרו על פשטות: אתן לא רוצות לבזבז שעות על השיער והאיפור רק כדי שהכול יתפרק באמצע הדייט. שמרו על מראה פשוט וטבעי, והשתמשו במוצרים שעמידים לאורך זמן.
  • בחרו איפור שמשלים את גוון העור שלכן: אם אתן לא בטוחות אילו צבעי איפור הכי מתאימים לגוון העור שלכן, שקלו להתייעץ עם מאפרת.

אביזרים נוספים

אביזרים יכולים להיות דרך מצוינת להוסיף קצת אישיות לאאוטפיט שלכן ולגרום לו להיראות שלם יותר ומדויק. עם זאת, חשוב לא להגזים עם אביזרים, כי הם עלולים להסיח את הדעת.

  • בחרו אביזרים שמשלימים את האאוטפיט: האביזרים שלכן צריכים לשפר את הבגדים שלכן, לא לגבור עליהם. בחרו אביזרים שמשלימים את הצבעים והסגנון של האאוטפיט שלכן.
  • שמרו על פשטות: שוב, אתן לא רוצות להגזים עם אביזרים. בחרו פריט אחד או שניים שיסגרו את הלוק שלכן ויוסיפו קצת עניין לתלבושת שלכן.
  • אל תשכחו את הנעליים שלכן: הנעליים שלכן הן חלק חשוב מהתלבושת שלכן, לכן ודאו שהן נקיות ובמצב טוב. בחרו נעליים המתאימות למקום האירוע ונוחות לנעילה.

נגיעות אחרונות

לפני שאתן יוצאות מהדלת, יש כמה טאצ'ים אחרונים שתוכלו לעשות כדי להבטיח שתיראו ותרגישו במיטבכן בדייט הראשון שלכם, והם:

  • בדקו את השיניים: ודאו שאין חלקיקי מזון או כתמי שפתון על השיניים לפני שאתן יוצאות מהדלת. בדיקה מהירה במראה יכולה לעזור לכן לתפוס בעיות פוטנציאליות.
  • רעננו את הנשימה: ודאו שאין לכן ריח רע מהפה. צחצחו שיניים, לעסו מסטיק או עלי נענע כדי לרענן את הנשימה לפני שהדייט מגיע.
  • קחו איתכן ערכת טאצ' אפ: שקלו להביא איתכן ערכת טאצ' אפ קטנה עם פריטים, כמו שפתון, פודרה ומראה קטנה. הם יוכלו לעזור לכן לרענן את המראה שלכן לאורך כל הערב במידת הצורך.
  • הירגעו ותיהנו: זכרו, הדייט הראשון שלכן אמור להיות כיף! אל תפעילו על עצמכן יותר מדי לחץ כדי להיות מושלמות. פשוט הירגעו, היו עצמכן ותיהנו מהחוויה.

לסיכום

הכנה לדייט ראשון יכולה להיות קצת מאתגרת, אבל עם הלך הרוח וההכנה הנכונים, זו יכולה להיות גם חוויה מהנה ומרגשת. באמצעות בחירת האאוטפיט, מראה השיער והאיפור והאביזרים הנכונים, תוכלו ליצור רושם ראשוני נהדר ולצאת לדייט ראשון מוצלח שישאיר לצד השני טעם של עוד. זכרו, הדבר החשוב ביותר הוא להיות עצמכן וליהנות מהחוויה.

נגישות