כל המשפחה בכושר: מעודדים שגרת ספורט – ויוצרים אורח חיים בריא לילדים ולעצמכם

יצירה של אורח חיים בריא ומאוזן מהווה חלק בלתי נפרד משמירה על הבריאות שלכם ושל הילדים שלכם. למעשה, עידוד של שגרה ספורטיבית מהווה הזדמנות מצוינת לבסס את אורח החיים הזה בחיי היום יום, לצד יצירה של זמן איכות שחסר ללא מעט הורים שנאלצים להתמודד עם שעות רבות בעבודה לצד ריבוי משימות בניהול הבית. אם גם אתם רוצים להיכנס לכושר ביחד עם כל בני המשפחה, להלן כל הטיפים שייסיעו לכם בדרך ליצירה של אורח חיים בריא המשלב פעילות ספורטיבית. מוכנים? בואו נצא לדרך!

הצטיידות בציוד ספורט

בשביל להגביר את המוטיבציה לאימון, הצטיידות מראש היא הכרחית. על כן, כדאי להצטייד בנעליים לילדים לפני שמתחילים להתאמן כמו גם בביגוד מנדף זיעה, כאשר החדשות הטובות הן שכיום אפשר לבצע את הרכישה דרך האינטרנט ומבלי לצאת מהבית, כולל אפשרות למשלוח מהיר. מדובר בהזדמנות מעולה בעבורכם גם להתחדש אבל גם לספק לילדים ציוד ספורט איכותי שגם יעודד אותם לצאת ולהתאמן, כחלק מטרנד שבמסגרתו בגדי הספורט הפכו לחלק בלתי נפרד מהמלתחה, גם של ילדים ובוודאי של מבוגרים.

שגרה קבועה

לילדים קל יותר להיכנס לעולם הכושר כאשר מדובר בשגרה. על כן, קבעו מראש יום שבו אתם מתאמנים ביחד, כחלק מיצירה של שגרה משפחתית שתהפוך לחלק בלתי נפרד מאורח החיים שלכם. אם אתם מתקשים להכניס את הילדים לשגרה, כאן תוכלו למצוא טיפים נוספים שיסייעו לכם להכניס את הילדים לכושר ובהתאם לכך להוביל ליצירה של זמן איכות שיגיע לידי ביטוי

 

 

גיוון בפעילות

ילדים כידוע נוטים להשתעמם מהר, בוודאי בעידן של גירויים שמגבילים באופן דרמתי את היכולת שלכם כהורים לספק להם שגרה ספורטיבית מהנה ואפילו כזו שהם מרגישים שהם לוקחים בה חלק פעיל. על כן, מומלץ לגוון את האימונים באמצעות שילוב של מספר סוגים – החל מהליכה משפחתית בחיק הטבע ועד פעילות ספורטיבית המתבצעת בתוך הבית. בפלטפורמות כמו יוטיוב ניתן לצפות ולהתאמן ביחד עם הילדים במגוון רחב של אימונים, אולם שימו לב כי לא כל האימונים מתאימים לילדים ועל כן התייעצות עם מאמן היא חיונית.

דוגמה אישית

כהורים אתם מהווים דוגמה אישית לילדים שלכם. אם אתם בעצמכם לא הולכים לפעילות גופנית ומצפים מהם, סביר יהיה להניח כי הם לא יעשו את זה בעצמם. דרך מצוינת להראות דוגמה אישית יכולה להתבצע באמצעות הזמנה לאימון משותף כמו למשל הליכה או תרגול של יוגה. יחד עם זאת, חשוב להתאים את סוג הפעילות לגיל של הילדים. אם למשל אתם אוהבים לרוץ, הקפידו לשמור על מהירות נמוכה יחסית וכן לרוץ על אזור מישורי ולא הררי, וזאת מתוך מטרה לשמור על הבטיחות שלכם כמו גם של הילדים אשר מצטרפים.

לסיכום

אורח חיים בריא ומאוזן הפך לאתגר משמעותי, בייחוד בעידן המודרני שמוביל ילדים לצפייה ממושכת בטלוויזיה או משחק בטאבלט. על כן, כהורים מוטלת עליכם האחריות לדאוג לשלומם ובריאותם, וזאת על ידי יצירה של שגרה המשלבת פעילות ספורטיבית המתבצעת במסגרת משפחתית. יחד עם זאת, חשוב מאוד להקפיד לא רק על פעילות גופנית אלא גם על שגרת תזונה התואמת את אורח החיים שתומך בבריאות שלכם כמו גם של הילדים שלכם.

המידע באתר הוא לא חוות דעת רפואית או המלצה רפואית מכל סוג שהוא, ואין לראות בו חוות דעת רפואית ומקצועית. כדי לקבל את המענה המדויק לצורך הטיפול בבעיה יש לפנות לרופא ו/או למומחה בלבד.

נגישות