בעלי ניסיון? משרות ההייטק הטובות והנחשקות ממתינות דווקא בחברות ההשמה

מציאת עבודה איננה דבר פשוט. יש כיוונים רבים לחפש משרות, בוודאי בעולם ההייטק ומי שזקוק לכך, צריך לחשוב טוב, היכן להתמקד? היכן הוא לבסוף ימצא עבודה? חברות השמה מתקשרות אולי פחות למציאת עבודה בעולם ההייטק, אך מסתבר שזה לא מדויק. גם בעלי ניסיון בהייטק, יכולים למצוא דרכן לא מעט משרות טובות. עוד על היבט מעניין וחשוב זה ועל היבטים נוספים שקשורים אליו, מרחיב מאמר זה:

גם בחברות השמה

הפנייה לחברת השמה לשם מציאת משרת הייטק יכולה להניב תוצאות טובות. כהמחשה מהירה, כאן למשל תראו כמה משרות הייטק טובות, באתר של חברת ההשמה הבולטת דיאלוג. היכן לחפש עבודה בהייטק, זו לא שאלה שולית. גם אם יש ערוצים אפשריים מרובים, יש רק 24 שעות ביממה ובנאדם צריך להחליט היכן הוא מרכז את מאמציו.

היתרונות של חברות אלה

חברות השמה מספקות מענה טוב גם לתחום ההייטק, תודות ליתרונות הבאים:

  • התמחות – חברה כגון דיאלוג, היא למעשה גם חברת השמה וגם כזו אשר מתמחה ספציפית בתחום ההייטק!
  • קבלות בשטח – כבר באתר של חברה איכותית כזו, תוכלו לראות (כפי שהדגמנו קודם), לא מעט משרות הייטק מעניינות, שאולי לא תמצאו בשום מקום אחר.
  • קשרים – לחברות השמה יש לעתים קרובות קשרים ענפים בתוך חברות הייטק שונות. אלה יבואו לידי ביטוי, כאשר הם יסייעו לכם ישירות לחפש עבודה.

 

 

בגישה משולבת

פניה לחברת השמה, אין זאת אומרת שלא צריכים או יכולים לנסות גם הכיוונים אחרים. מומלץ לנסות בכמה כיוונים שאתם מוצאים כאפקטיביים. על קצה המזלג, נזכיר כמה דוגמאות בולטות לכך:

  • חבר מביא חבר – אם אתם מכירים מישהו שעובד בתחום תוכלו דרכו לנסות למצוא עבודה. יש לכך כמה יתרונות, כמו העובדה שהממליץ עליכם מכיר אתכם ושזו עשוי להיות גישה זריזה למדי לקדם את הדברים.
  • "ציידי הראשים" – הד האנטרים. הכינוי החביב למומחי השמה עצמאיים.
  • רישות חברתי – לחפש הצעות עבודה בהייטק, ברשתות חברתיות. לינקדאין בולטת במיוחד בהקשר זה, אך יש גם לא מעט קבוצות בפייסבוק.
  • לוחות דרושים באינטרנט – כן, לוחות הדרושים הוותיקים עדיין לא פסו מן העולם. אם כי יש להם כיום גרסה "מקוונת". הכול כעת זמין בנוחות המקלדת והדפדפן, בהקלקות עכבר זריזות ובאופן כללי בצורה יעילה יחסית.
  • ירידי תעסוקה – כן, גם הם עדיין כאן. לא בכל יום, אבל גם זה עשוי להיות שימושי.

ישירות בחברות

אם אתם יודעים באילו חברות הייטק ספציפיות תרצו לעבוד, זה כבר פותח פתח לעוד כמה ערוצי חיפוש עבודה מעניינים. באתרי החברות עשויים להיות עמודי דרושים. לעתים יש להן נוכחות בפייסבוק או בלינקדאין. אבל גם חברת השמה עשויה לפתוח לכם את הדלת לחברת הייטק כזו ואפילו טוב יותר מכפי שתוכלו לעשות לבד.

לסיכום

אם אתם מחפשים עבודה בתחום ההייטק, בהחלט רצוי שלא לפסול את האפשרות, לפנות לחברת השמה.

נגישות