איך משלבים באלגנטיות תכשיטי זהב באאוטפיט?

זהב הוא אחד החומרים הנפוצים ביותר לתכשיטים בימינו. זוהי מתכת בעלת ערך רב המשמשת סמל סטטוס, ואת הצבע הייחודי שלה אפשר לשלב באלגנטיות רבה בכל אאוטפיט. רוצות לדעת איך לשלב תכשיטים כאלו בלוק הבא שלכן למסיבה או לאירוע חברה? הינה הטיפים המנצחים שלנו בנושא.

התחילו עם תכשיט בעל נוכחות

כשמדובר בשילוב תכשיטי זהב בתלבושת שלכן, לרוב עדיף להתחיל עם תכשיט אחד בולט במיוחד. בין שמדובר בצמיד זהב שמנמן, בתליון בעיצוב מעניין או בזוג עגילי זהב נוצצים, בחירת תכשיט בעל נוכחות נותנת את הטון לכל המראה שלכן. השתדלו שלא להעמיס יותר מדי על הלוק שלכן – די בתכשיט בולט אחד כדי לתת גם לתכשיטים האחרים באאוטפיט את מקומם הראוי. אם אתן בוחרות בשרשרת או בעגילים כתכשיט הבולט ביותר, מומלץ לאסוף את השיער כדי לתת לו מקום מרכזי בלוק.

סט של תכשיטים

תכשיטי זהב הנענדים בסט, למשל כמה שרשראות זהב יחד, מוסיפים עומק וממד לתלבושת שלכן תוך שמירה על אווירה של אלגנטיות. התחילו בסטים של פריטים עדינים כמו שרשראות זהב דקות או צמידים עדינים. המפתח הוא להימנע מסטים עמוסים ולשמור על איזון עדין. כל פריט בסט צריך להיות בעל נוכחות משלו אך לא להסתיר לחלוטין (פיזית או מבחינת העומס על התלבושת) את התכשיטים האחרים. אפשר לערבב סוגים שונים של תכשיטי זהב כגון טבעות, שרשראות וצמידים כדי לקבל מראה מאוזן, ואם אתן משתמשות בכמה שרשראות אפשר לקצר או להאריך כמה מהן כדי ליצור מראה מדורג ומתוחכם.

שילוב מחושב

תכשיטי זהב משדרים זוהר משלהם, אך חשוב להביא בחשבון מתכות אחרות הקיימות בתלבושת שלכן. ערבוב מתכות יכול להיעשות בטוב טעם – אם האאוטפיט שלכן כולל אלמנטים של כסף או זהב ורוד, יש לבחור תכשיטי זהב המשלימים את הגוונים שלהם.

  • בחרו תכשיטי זהב עם גוונים חמים אם התלבושת שלכן מורכבת בעיקר מצבעי אדמה או חום
  • אם אינכן בטוחות לגבי ערבוב מתכות, היצמדו לגוון מתכתי אחד ותנו לתכשיטי הזהב שלכן לתפוס את אור הזרקורים
  • השתמשו בגוונים של קישוטי התלבושת שלכן כגון כפתורים או חגורה עם אבזם כדי להתאים להם תכשיטי זהב בגוון המתאים

טבעות זהב ללוק מעניין

בחרו טבעת זהב אחת או שתיים המשלימות את התלבושת ואת הסגנון האישי שלכן כדי לא להעמיס על הלוק הכללי. בין שאתן מעדיפות טבעת עבה בעלת נוכחות מרשימה או אוסף של טבעות דקות ועדינות, התמקדו ביצירת מראה מגובש שלא מאפיל על התלבושת.

  • ערבבו והתאימו סגנונות שונים של טבעות ליצירת סט ייחודי ומותאם אישית
  • חשבו על האירוע – בחרו טבעת זהב אחת אלגנטית לאירועים רשמיים, ושמרו את הסט לדייט ראשון או למסיבות מזדמנות
  • אזנו את הטבעות שבחרתן עם תכשיטי הזהב האחרים שלכן כדי לשמור על מראה כללי הרמוני

איזון שרשראות ומחשופים

בחירת שרשרת הזהב הנכונה שתתאים למחשוף שלכן חיונית להשגת מראה מלוטש. מחשופי V משתלבים נהדר עם שרשראות ארוכות, ולעומתם מחשוף סירה ומחשופים עגולים מתאימים יותר לשרשראות קצרות יותר.

  • הימנעו מעומס במראה של המחשוף – אם התלבושת שלכן כבר כוללת פרטים מורכבים באזור הזה, כדאי לבחור בשרשרת זהב פשוטה
  • עבור מחשופים גבוהים, שקלו לוותר על שרשרת ובמקום זאת התמקדו בעגילים בולטים או בצמיד עבה
  • סט שרשראות יכול להשתלב עם מחשופים שונים, אך יש לוודא שאורך כל שרשרת שונה כדי למנוע עומס חזותי

לסיכום

תכשיטי זהב יכולים להתאים לכל סוגי האאוטפיטים, אך יש צורך לשלב אותם בחוכמה כדי להימנע מעומס ומהסתרת אלמנטים חשובים של התכשיטים עצמם או של הלוק כולו. בין שאתן חובבות תכשיטים עבים ובעלי נוכחות או דווקא סט עדין ודק, המפתח הוא ליצור שילוב מאוזן של התכשיטים שיעצים את המראה הכללי שלכן.

נגישות