אלמנטים מיוחדים לעיצוב הבית

עיצוב הבית נועד בראשית להקנות לכם ולבני המשפחה שלכם מקום נעים נוח ופרקטי לגור בו, כמו גם שהוא מעלה את איכות החיים, הוא מאפשר נוחות בשהייה בבית, בזמן שבית מעוצב הוא תמיד כזה שערכו עולה בשוק הנדל"ן.

אם אתם רוצים לעצב את הבית שלכם לבד, חשוב שתדעו כי ישנם כמה אלמנטים כיפיים וקלים לייצור עצמי שעמם תוכלו להפוך כל בית למקום קסום ונעים.

אלמנטים לעיצוב הבית

אז איזה אלמנטים ישנם לעיצוב הבית? הנה 6 כאלה:

מסגרות עץ עבות

אחד האמצעים שבאמצעותם תוכלו לעצב את הבית, היא באמצעות הכנה של מסגרות עץ עבות אשר תולים על גבי הקיר תוך שניתן לבנות אותן בקלות לבד. כדי לבנות את מסגרות העץ בהן ניתן להניח שלל פסלונים קטנים, בובות וחפצים, יש לבחור בחנות עצים את קורות העץ בעובי הרצוי ולבקש מהנגר שיכין לכם מספר מסגרות בהן תוכלו להניח שלל אלמנטים לעיצוב הבית. את המסגרות צובעים בצבעים שאתם אוהבים, תולים באמצעות ווים חזקים על גבי הקיר, כאשר המסגרות תלויות עם מרווחים אחת ליד השנייה ולאחר מכן ממלאים בשלל אלמנטים צבעוניים.

עציצים לאדני החלון

שימוש בעציצים בתוך הבית יכול  לאפשר לכל מקום אווירה צבעונית וחיה, כאשר מלבד זאת, עציצים מסייעים להכניס חמצן לבית באמצעות תהליך הפוטוסינתזה –  מה שרצוי במיוחד בחללים סגורים. בחרו במשתלה עציצי חרס שמתאימים לאדן החלון, בחרו עציצים כמו קקטוסים צבעוניים או סוקולנטיים שמתאימים לגידול בבית או בצל, וקשטו את אדני החלון עם מגוון רחב של צמחייה נעימה ופורחת.

כריות ומוצרי טקסטיל

כדי לאפשר לבית מראה נעים ומזמין, אחת הפעולות שיש לבצע היא התאמה של מוצרי טקסטיל לבית כמו וילונות, כריות פינה, כיסויי מיטה יפים כמו גם שמיכות טלאים צבעוניות ושלל אלמנטים שיאפשרו צבע וחיים ברחבי הבית. כיום אפשר באמצעות סדנא להכנת כריות כמו גם באמצעות סדנת סריגה והכנת שמיכות להכין לבד שלל מוצרי טקסטיל עבודת יד לעיצוב הבית.

אלמנטים לעיצוב הבית

מוביילים קסומים

לכניסה לבית ואפילו לאזור הסלון והמטבח ניתן להוסיף מוביילים קסומים אותם ניתן להכין מחרוזים גדולים ושקופים, פעמונים קטנים מצינורות נירוסטה, כמו גם מצדפים. כיום אפשר להכין מובייל בקלות באמצעות הדרכה וסרטונים שניתן למצוא באינטרנט, כמו גם שישנן ערכות להכנת מובייל שמאפשרות הכנת מובייל כיפי ומעוצב בקלות!

שימוש באצטרובלים

כדי להכניס מוטיבים חיים לבית וכאלה שהטבע מספק לנו כל הזמן, אפשר להניח על שולחן הסלון או על שולחן פינת האוכל קערה גדולה ושטוחה שמכילה בתוכה אצטרובלים. את האצטרובלים שנמצאים כמעט בכל חורשה ויער אפשר להניח בקערה במצבם הטבעי (לאחר שמנקים אותם מאבק) או לצבוע אותם בשלל צבעים רכים ויפים.

מדבקות קיר

השתמשו במדבקות קיר לעיצוב הבית. מדבקות לקיר ישנם רבות תוך שמדבקות קיר מעוצבות יאפשרו לבית מראה ייחודי שניתן להעניק לחדרי השינה, חדר הילדים למטפח ואפילו לסלון! כיום ישנם שלל מדבקות שמתאימות לכל סגנון עיצוב כאשר את המדבקות קל מאד להדביק על הקיר כמו גם שניתן להסיר אותן בקלות בעת הצורך. כיום ישנם שלל מדבקות לקרמיקה המתאימות למטבח או לחדר הרחצה, מדבקות קיר מעוצבות לחדרי הילדים ועוד.

לסיכום, בית וכל חלל אפשר לעצב לבד וזאת אפילו באמצעות תקציב נמוך אך עם מעט דמיון ותושייה!

נגישות