פו הדוב: 5 רעיונות ליצירות מדליקות

פו הדוב הוא כנראה הדוב החמוד ביותר בתולדות הסרטים המצוירים. הדוב הצהוב עם החולצה האדומה שכל היום וכל הלילה מחפש אחר דבש מתוק הוא בהחלט דמות אהובה על ילדים רבים. אם גם הילדים שלכם מחבבים את פו הדוב, תוכלו ליצור איתם יצירות מדליקות במיוחד!!

עבודות יצירה

מחברת מעוצבת

מי לא רוצה ללכת לבית הספר מאובזר במחברת מעוצבת ומרהיבה? במקום לבזבז לא מעט כסף על מחברות ממותגות, תוכלו ליצור מחברות שכאלה לגמרי בעצמכם! רכשו מדבקות של פו הדוב ושלל אלמנטים שונים כמו מדבקות עצים, מדבקות פרפרים וכו'. כמו כן, יש להצטייד בבריסטולים צבעוניים.

מדדו את כריכת המחברת וגזרו מבריסטול צבעוני את המידה הרלוונטית. מומלץ לגזור פחות חצי ס"מ בכל צד, כך תוכלו ליצור מסגרת דקה. את הבריסטול יש לעצב כיד הדמיון ולשלב את דמותו המתוקה של פו הדוב. ניתן ליצור "סצנה" מסוימת באמצעות המדבקות השונות שרכשתם. לבסוף, הדביקו את הבריסטול על כריכת המחברת ותנו לה להתייבש.

מיטיבי הלכת מבניכם יוכלו לנסות וליצור את דמותו של פו הדוב באמצעות בריסטולים צהובים ואדומים, ניתן להדפיס שבלונה של הדוב ולעבוד לפיה.

כרטיסי ברכה ליום הולדת

הכנת כרטיסי ברכה ליום הולדת היא פעילות נהדרת ופונקציונלית במקביל. תוכלו להכין מספר כרטיסי ברכה שישמשו אתכם לימי ההולדת של ילדי הגן\בית הספר לכל אורך השנה. גזרו בריסטולים צבעוניים לגדלים רלוונטיים וקפלו אותם באמצע, כך שיתקבלו לכם שני חלקים. את חלקו החיצוני של הכרטיס תוכלו לעצב באופן חופשי ולהיעזר בדבק מעוצב הקרוי "וואשי טייפ" או במדבקות נישה. לאחר שתכינו את הכרטיסים, הכניסו כל כרטיס למעטפה ושמרו לעת הצורך.

שלט לדלת

בכניסה לחדרי הילדים מוצב שלט לדלת, כשלרוב זהו שלט ממותג וצבעוני. באמצעות חומרי יצירה שונים, תוכלו ליצור שלט לדלת עם דמותו של פו הדוב. היעזרו במדבקות שונות כמו מדבקות נישה, בריסטולים צבעוניים, שבלונות דביקות ואפילו אבקת נצנצים שתוסיף קצת ניצוץ לכל היצירה.

סימניה ליומן או לספר

בכדי ליצור סימנייה, עליכם לגזור רצועת בריסטול בצבע אדום בגודל 5 ס"מ*15 ס"מ (אפשר לשחק עם הגדלים בהתאם לגודל הסימנייה הרצוי). על הסימנייה הדביקו את דמותו של פו הדוב, או שאפילו תוכלו לצייר אותה לפי הדרכות שונות המצויות ברחבי הרשת. לבסוף, היעזרו במחורר כדי ליצור חור בחלקה העליון והתחתון של הסימנייה, ובכל אחד מהחורים השחילו חוט בד צהוב.

תמונה לחדר הילדים

הכנת תמונה לעיצוב חדר הילדים תצריך מכם לרכוש מדבקות קיר פו הדוב או דמויות דביקות בגודל רלוונטי. את מדבקות הקיר ניתן להדביק ישירות על הקיר ולתחום את התמונה באמצעות וואשי טייפ, כך תתקבל מסגרת מדליקה וצבעונית. דרך נוספת היא להדביק את המדבקות על קאפה, לעצב ולהדביק אלמנטים נוספים כמו כפתורים, עיניים זזות, נצנצים וכו', ולבסוף להצמיד לקיר באמצעות מסמר.

כמה דברים ניתן להכין מדמותו של פו הדוב? מסתמן שלא מעט. רכשו את חומרי היצירה הנחוצים לכם, סדרו את פינת היצירה בביתכם וקדימה לעבודה!

נגישות