קינוחים מפנקים לכל אירוע ולכל אורח: 3 אופציות שאי אפשר שלא לאהוב

אם אתם מארגנים אירוע משפחתי או חברתי, כמו ארוחת ערב או הרמת כוסית, ברית או מסיבות אירוסין, וכל מפגש חגיגי – חשוב שתשימו את הדגש על כיבוד טעים שיוגש לאורחים ואל תפספסו את החלק של הקינוחים. קינוח טעים הוא מאכל שכולם מחכים לו בסיום הארוחה או בסופו של אירוע. אבל כדי לקלוע לטעמם של כולם – כדאי לבחור קינוח מנצח שיפנק את כל מי שמגיע למפגש. אז איזה אופציות לקינוחים אפשר לבחור? הנה כמה הצעות שקשה לסרב להן:

קינוח בריא: סושי פירות

אם אתם רוצים להגיש קינוח מתוק כיפי וגם בריא, תוכלו לבחור מגש סושי פירות טעים ומפנק במיוחד. מגשי פירות מספקים משהו קליל ומתוק אחרי ארוחה והם מתאימים גם ככיבוד מרכזי לאירועים קטנים, כמו למשל להרמת כוסית בעבודה או ליום הולדת. מגשי פירות הפכו לטרנד, בעיקר בימים של שמירה על הבריאות, לכן אין כמו מגש פירות שיש בו מגוון רחב של פירות העונה, מעוצבים וחתוכים בדרך שכיף לאכול אותם.

כשאתם מזמינים מגש, וודאו כי הוא מעוצב בדרך בה אפשר לאכול את הפירות בביס אחד או שניים, כמו למשל מגשים שיש בהם סושי פירות. סושי פירות מורכב מפרוסות דקות של מגוון פירות שנחתכו בקפידה וגולגלו לרול, ואחר כך נחתכו כמו סושי, מה שיוצר צבעוניות נפלאה. מלבד סושי פירות, תמצאו גם מגשי פירות יבשים, מגשים עם פירות חתוכים בצורה יצירתית או תותים שלמים משולבים בשוקולד, ושאר מגשים המכילים פירות טריים ונשלחים במשלוח מהיר לכל מקום.

 

 

קינוח רטרו: פונדו שוקולד

בא לכם לחזור קצת אחורה בזמן? בשנות ה-70 של המאה העשרים קינוח כמו פונדו עשה הדים והיה פופולארי בכול בית. מדובר במכשיר חימום שנקרא 'פונדו' המחמם בתוכו שוקולד מומס ומציע טבילה של מאכלים כמו פירות, מרשמלו, עוגיות ושאר מטעמים בתוך השוקולד המומס. כיום אפשר לקנות ערכת פונדו בכל מקום, וגם להזמין פונדו אונליין ובכך להרכיב קינוח פונדו מתוק עם שוקולד מריר, חלב, לבן או כל סוג שאתם אוהבים. פונדו שוקולד מהווה אטרקציה כיפית באירועים, ויספק פעילות נוספות וכיפית כשכולם טובלים מרשמלו או תותים בתוך שוקולד חם ומהביל.

קינוח טרנדי: קינוח בכוסות

קינוחים בכוסות נראים נהדר והופכים לאטרקציה צבעונית. אם מכינים אותם בצורה טובה, הם יכולים להיות קינוח מושלם עבור כל אדם שמגיע לאירוע שלכם. קינוחי כוסות מכינים בשכבות כדי ליצור מראה חולי ומעניין, כמו שכבות של קרם שוקולד לבן עם שוקולד חלב, קרם עוגיות, ממרחים, וזילופים של קצפות למעלה. קינוח כזה יכול להיות חלק בלתי נפרד מעיצוב האירוע שלכם משום שהוא נראה נפלא!

לסיכום

אז אם אתם מעוניינים לפנק את האורחים במשהו טעים במהלך האירוע או בסופו – בחרו קינוחים שמתאימים לאורחים שלכם, ושימו לב שאתם בוחרים קינוחים אותם קל להזמין או להכין. כך תוכלו להנות ממפגש כיפי ומוצלח שיש בו כיבוד טעים שמתאים כמעט לכל אחד ואחד.

נגישות