אחרי השיפוץ שומרים על הבית נקי: הכירו את שואבי האבק של חברת Viomi

שיפוץ הוא לא רק הזדמנות להתחדש וליהנות מעיצוב יצירתי חדש, שיפוץ הוא גם בלגן ולכלוך – לפחות קצת. כיצד מנקים בזריזות וביעילות לאחר שיפוץ של הבית? כיצד שומרים אותו לאחר מכן "כמו חדש", מבלי להתאמץ ולבזבז יותר מדי זמן על כך? יש לזה פתרון מצוין! הכירו את שואבי האבק של חברת Viomi:

 

הרובוטים באים!

פעם חשבו שהרובוטים ישתלטו על העולם. אז על העולם אולי עדיין לא, אבל על מלאכת ניקוי הבית שלכם אחרי שיפוץ, הם יכולים להשתלט ועוד איך! יש מהם כיום מבחר לא קטן. אפשרות מצוינת, היא לבחור מבין דגמי חברת שואבי אבק viomi, אשר מיוצגת בישראל על ידי חברת רונלייט (Ronlight). למי שלא מכיר, אנו מדברים על שואבי אבק רובוטיים. שואבים אלה פועלים עצמאית בשטח ומבצעים לבד את כל פעולות הניקוי הבסיסיות, באופן היעיל ביותר. בכך, הם כמובן מקלים מאוד על ניקוי הבית. מה זה אומר?

 

מנקים עבורכם

רובוטים אלה נטענים חשמלית ונעים עצמאית ברחבי המבנה. הם יודעים למפות את המבנה מראש ובהתאם לכך, לנוע באופן חכם ויעיל. מחד – לספק ניקוי יסודי. מאידך – לא להזיק לעצמם ולסביבתם. למשל, הם לא ייפלו במדרגות או ייתקלו ברהיטים. מה עם שטיחים? אל דאגה! הם יודעים להסתדר גם איתם היטב.

תכונות בולטות

שואבי האבק הרובוטיים של חברת Viomi, מציעים תכונות שימושיות רבות. כולל

  • סוללה עוצמתית – הסוללה היא באופן טבעי היבט טכני חשוב מאוד במכשירים כאלה. Viomi מציעה במקרה זה סוללות של עד 5,200mAh במכשיריה – סוללות חזקות למדי, אשר מאפשרות ניקוי תוך מינימום צורך בהטענות חוזרות (עד 5 שעות ניקיון).
  • ניווט מתקדם – ניווט מתוחכם באמצעות לייזר, מבטיח שהשואבים לא ייתקלו בשום דבר במהלך עבודתם. הם יודעים לעבור מכשולים ולזכור אוסף מפות של חדרים, בהתאם לצורך.
  • ניקוי מתוחכם – לא רק הניווט חשוב, אלא בעצם לפני הכל יכולת הניקוי עצמה. למעשה, שניהם הולכים ביחד, מאחר שהשואבים הרובוטיים מנווטים במסלולים, אשר מבטיחים ניקוי יסודי וגם זריז כל הניתן.
  • שאיבה חזקה – עוצמת השאיבה של מכשירים אלה, מתבטאת בין השאר ביכולתם לשאוב פסולת יחסית גדולה וכבדה. למשל גרגירי אורז שהתפזרו על הרצפה.
  • ניהול נוח – כמובן, השואבים מגיעים עם אפליקציה. הם אף מספקים עדכונים דרך הודעות קוליות.

 

אז במה לבחור?

Viomi מציעה מבחר דגמים, מהם תוכלו לבחור את המתאים לכם ביותר. התקציב גבוה? דווקא נמוך? אל דאגה! המבחר יסייע לכם לבחור את המענה הטוב ביותר, בהתחשב בתקציב שעומד לרשותכם. בכל מקרה, תמצאו שאלה מוצרים קומפקטיים, שקטים וקלים יחסית ואמינים מאוד. אלה שני דגמים לשם ההמחשה:

  • שואב אבק רובוטי Viomi SE – דגם בסיסי, במחיר של 1,200 ש"ח, אשר כולל גם יכולת שטיפה וניגוב. כבר בדגם זה יש שאיבה חזקה (עוצמה של 2200Pa), סוללה בנפח 3200mAh וכן יכולת ניווט ומיפוי לייזר LDS 2.0.
  • Viomi Alpha 2 Pro – זהו השואב שוטף העוצמתי ביותר מבין הדגמים של החברה. בהגדרתו הכללית, הוא שואב אבק ושוטף רובוטי עם תחנת ריקון עצמי. בהתאם לכך, מחירו עומד על 2,600 ש"ח. למכשיר זה תחנת עגינה ובה מיכל פסולת 3 ליטר. הוא בעל יכולת שאיבה ושטיפה בו זמנית. עוצמת השאיבה כאן היא כבר 4000Pa והסוללה היא של 5,200mAh.

 

לסיכום

אל תסתפקו במטאטא ומגב! מגיע לכם יותר! שדרגו את הניקיון לאחר שיפוץ הבית ובכלל, עם אחד מדגמי השואבים המצוינים של חברת Viomi.

נגישות