נוח, פרקטי ובעיקר מלא בסטייל: כל הסיבות לבחור אי למטבח

החלטה לגבי רכישה של אי למטבח מהווה הזדמנות מצוינת בעבורכם לעצב את המטבח בחוכמה ועם שימת דגש על אלמנט שמוסיף שטח אחסון, שטח עבודה וגם לא מעט עניין למטבח. למרות התפיסה הרווחת, אפשר ואף רצוי לשלב אי בכל סוג של מטבח – וגם במטבחים קטנים. מדוע? אנחנו כאן עם כל הפרטים.

מדוע כדאי לבחור אי?

ראשית, אי למטבח הוא אלמנט פונקציונאלי אשר מאפשר לכם לקבל מקום עבודה נוסף לטובת הכנה של פרודוקטים לצד יכולת להיעזר באי כחלק מאזור ישיבה הנמצא בתוך המטבח. האי כפי שהכרנו בעבר השתנה מאוד, ועדות לכך ניתן למצוא למשל בקולקציית האיים של מטבחי רגבה אשר משלב בין חומרי גלם איכותיים לבין שפע של מקומות אחסון בתוך האי, כך שניתן יהיה לארגן ולסדר את המטבח בקלות. במקום לשבת בשולחן האוכל, אפשר יהיה לגוון את צורת הישיבה ובהתאם לכך להוביל ליצירה של מרחב שהוא גם מעוצב אבל גם פרקטי לאירוח.

כאשר לוקחים את האלמנט של התאמה אישית מבחינת הגודל, מדובר בהזדמנות מעולה ליצור אלמנט דקורטיבי אשר ישתלב בצורה מושלמת עם הגודל של החלל, ובהתאם לכך יאפשר לכם לנצל אותו גם לטובת יצירה של עיצוב המתכתב עם הקונספט הנבחר, בין אם מדובר בעיצוב של מטבח בסגנון כפרי או מטבח בסגנון מודרני. השפע העצום של האפשרויות לבחירה כמו גם טווח המחירים הנגיש הוא זה שהופך את האי לחלק בלתי נפרד מתהליך תכנון מדויק הלוקח בחשבון את כל הרכיבים שיניבו בסופו של דבר אפשרות לבחירה של אי נוח, פרקטי ומלא בסטייל.

 

 

כיצד בוחרים אי למטבח?

בהליך הבחירה של אי למטבח צריך לקחת בחשבון מספר אלמנטים. האלמנט הראשון הוא כמובן הגודל של המטבח. נהוג למקם את האי במרכז המטבח, כאשר שימו לב כי אתם שומרים על מרחב אשר מאפשר לנוע בחופשיות, מבלי לחוש צפיפות שתקשה על הפן הפרקטי של בחירת האי. בנוסף, רצוי לבחור באי המתכתב עם הגוונים של המטבח, כאשר שימו לב כי אפשר ואף רצוי דווקא לבחור באי עם גוון כהה יותר לטובת יצירה של נקודת מבט מעניינת. בשילוב של פריטי עיצוב כמו למשל אגרטל עם פרחים, ניתן יהיה להשתמש באי לא רק לטובת בישול ואירוח אלא גם לטובת יצירה של עיצוב מנצח אשר ישתלב בצורה מושלמת עם הטעם האישי שלכם, וייצור מראה אסתטי. מאחר ומדובר ברכישה שאותה מבצעים עם חשיבה לטווח הרחוק, הקדישו זמן לבחירה של  חומרי גלם איכותיים שיבטיחו כי תוכלו לעבוד על האי כמו גם לארח מבלי לחשוש לנזקים או שריטות שיהפכו אותו לגורם מפריע, במקום גורם אסתטי ופרקטי.

ליווי מקצועי – הכרחי לטובת בחירה והתקנה

השקעה ברכישה של אי היא השקעה כספית לא מבוטלת, ועל כן מומלץ לבצע את התהליך באמצעות חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום עיצוב מטבחים, וזאת מתוך מטרה להוביל בסופו של דבר לבחירה מדויקת המותאמת גם למסגרת התקציב וגם לסגנון העיצוב הנבחר. באתר של מטבחי רגבה תוכלו להתרשם מקולקציה מרשימה של אי למטבח שנבחרים בקפידה ומבוססים על שימוש בחומרי גלם איכותיים ויוקרתיים, כחלק מתודעת שירות המספקת לכל לקוח את היכולת להגשים חלום ולהקים אי מרשים שגם יגרוף מבטים אבל גם יאפשר לעצב את המטבח בסגנון קלאסי שאף פעם לא חולף מאופנה.

לסיכום

לבחירה של אי במטבח יש שפע של יתרונות – החל ממקומות ישיבה נוספים, אפשרות לארח כאשר האורחים נמצאים ממש לידכם ועד יצירה של אלמנט דקורטיבי שעליו ניתן להניח דקורציה שתעניק למטבח שלכם את הטאץ' הסופי. זה הזמן ליצור קשר עם נציגי חברת רגבה, ובכך להגשים חלום בדמות של אי יפהפייה ופרקטי.

נגישות